دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1396 - 15:46

برگزاری محفل انس با قرآن در اردوی «شمیم بصیرت»

محفل باشکوه انس با قرآن کریم و کارگاه جریان شناسی فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در ادامه اردوی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی (شمیم بصیرت) در واحد نجف آباد برگزار شد.
کد خبر : 210159

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بروز عرفانی‌های نوظهور در بعد از انقلاب اسلامی و پرستش‌های غیر خداوند و ترویج آن برای کشورهای اسلامی از مباحثی بود که در کلاس‌های جریان شناسی فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران مطرح شد.


در این کارگاه‌ها محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی استاد حامد شاکرنژاد و اجرای تواشیح برگزار شد.


با گذشت پنج روز از آغاز دوره شمیم بصیرت، این کلاس‌ها همچنان با استتقبال چشمگیر فعالان فرهنگی روبه‌رو است. گعده مباحثه ای نیز با حضور 50 نفر از فعالان نشریه‌های دانشجویی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد.


قرار است فردا نمایندگان استانی دانشجویان فعال فرهنگی با حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و درباره چالش‌ها و فرصت‌های فعالیت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت‌وگو و تبادل نظر کنند.


اردوی فرهنگی «شمیم بصیرت» برای نخستین بار از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه فعالان فرهنگی از11 شهریور در واحد نجف آباد آغاز شده است و فردا به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب