دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1396 - 02:27
ذوالقدر در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

رفع مشکلات اقتصادی؛ نقشه راه دولت دوازدهم / وزرای فعلی، برنامه های گذشته را ادامه خواهند داد

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به روند فعالیت کابینه دوازدهم، گفت: اگرچه وزرا تغییر کرده اند اما برنامه وزرای پیشین ادامه داده می شود.
کد خبر : 210055

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: در حال حاضر اشتغال و وضعیت معیشت مردم از مهمترین مشکلات موجود در کشور است که باید رفع این مشکلات به عنوان نقشه راه دولت قرار گیرد.


وی با اشاره به راهکارهای حل این مشکلات با بیان اینکه توجه و رشد صنعت توریسم و تقویت زیر ساخت ها در کشور از راهکارهای مهم در حل مشکل اقتصادی در کشور به شمار می رود، توضیح داد: جذب حداکثری توریست، منجر به ارزآوری و ایجاد اشتغال در کشور می شود، بنابراین لازم است این موضوع مورد توجه جدی قرار بگیرد.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی از دیگر مواردی است که باید در رفع نواقص اقدام کرد، توضیح داد: با تقویت تولید ملی و ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان، تمایل به جنس خارجی کاهش می یابد.


وی با اشاره به ضرورت بهبود وضعیت ثبات و امنیت در جامعه، ادامه داد: برقراری ارتباط مناسب با کشورهای منطقه و فضای بین الملل و انعکاس تصویری مناسب از ایران با همراهی قوای سه گانه، ارتش، سپاه و بسیج، از جمله اقدامات دیگری است که دولت باید برای تحقق آن تلاش کند.


ذوالقدر با بیان اینکه در صورت تحقق این موارد، اتحاد مردم و جذب گردشگر افزایش یافته و وضع اقتصادی بهبود پیدا خواهد کرد، افزود: با این روند سرمایه هیا خارج شده از کشور، به ایران بازگشته و زیر ساخت ها تقویت خواهد شد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند فعالیت کابینه دوازدهم ، با بیان اینکه اگرچه وزرا تغییر کرده اند اما برنامه وزرای پیشین ادامه داده می شود، توضیح داد: در جلسه اخیر با ابتکار، متوجه شدیم که وی برنامه های شهیندخت مولاوردی را در حوزه حقوق زنان ادامه می دهد و در کل امیدواریم که بسیاری از برنامه هایی که در دولت یازدهم عملیاتی نشد در دولت فعلی به نتیجه برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته