دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1396 - 07:30
لیگ برتر؛

پرسپولیس خسته به‌دنبال صدرنشینی در بنیان دیزل

بازی عقب افتاده پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز در حالی برگزار می‌شود که سرخ‌ها برای بازگشت به صدرجدول به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.
کد خبر : 210039

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تنها دیدار باقی‌مانده هفته پنجم لیگ برتر در حالی امروز در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز میان تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد برگزار می‌شود که دو تیم با شرایطی کاملا متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


پرسپولیس لیگ برتر را با اقتداری مثا‌ل‌زدنی آغاز کرد و توانست در 4 بازی اول خود 10 امتیاز به دست آورد. این تیم تنها در بازی با سیاه‌جامگان اسیر اتفاقات عجیب ورزش فوتبال شد و به رغم بازی برتری که برابر نماینده مشهدی لیگ برتر ارائه کرد اما نتوانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند.. پرسپولیس که در رده دوم جدول قرار دارد برای آنکه صدرجدول را از چنگ تیم شگفتی‌ساز پارس‌جنوبی‌جم درآورد چاره‌ای جز پیروزی برابر گسترش فولاد در بازی امروز ندارد.


بزرگترین مشکل برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ‌های پایتخت برابر حریف تبریزی خستگی بازیکنان ملی‌پوش این تیم به واسطه انجام دو بازی برای تیم ملی در راه جام جهانی روسیه است. علیرضا بیرانوند،‌ محمد انصاری، وحید امیری و مهدی طارمی برابر کره‌جنوبی و سوریه به میدان رفتند و به طور حتم آمادگی مدنظر برانکو را برای این بازی ندارند. ضمن اینکه مصدومیت سیدجلال حسینی دیگر ملی‌پوش پرسپولیس هم باعث شد تا کی‌روش از این بازیکن استفاده نکند. حسینی به همراه دیگر شاگردان برانکو به تبریز نیامده و امروز غایب سرخ‌هاست. ضمن اینکه برانکو قصد ندارد از بشار رسن که برای حضور در تیم ملی فوتبال عراق در رقابت‌های مرحله نهایی راهیابی به جام جهانی روسیه به اردن رفته بود، استفاده کند. از این رو رسن در تهران ماند و منتظر بازگشت هم تیمی‌هایش شد تا با آنها تمرینات خود را از سر گیرد. سرمربی پرسپولیس با توجه به اهمیت 3 امتیاز دیدار با گسترش دیگر ملی‌پوشان خود را به تبریز آورده و بدون شک در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد کرد. اگر چه کی‌روش خواسته که سرمربیان تیم‌ها از ملی‌پوشان در بازی‌های خود استفاده نکنند.


در سمت مقابل گسترش فولاد که از 4 بازی گذشته تنها 3 امتیاز اندوخته دارد در رده شانزدهم جدول ایستاده است و برای آنکه از قعر جدول جدا شود باید برابر پرسپولیس امتیاز بگیرد. اتفاقی که اگر رخ دهد باعث می‌شود تا استقلال حضور در رده آخر لیگ برتر را با منصوریان تجربه کند بدون تردید لوکا بوناچیچ که تا اینجای فصل نتایج قابل قبولی نگرفته است حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا شاگردانش برابر پرسپولیس نمایش قابل قبولی را ارائه کنند و با امتیاز از زمین خارج شوند.


دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد ساعت 17:15 در ورزشگاه بنیان‌دیزل برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته