دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1396 - 09:03

مقدماتی جام جهانی در اروپا؛ پیروزی درخشان اسپانیا

در ادامه دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی در قاره اروپا تیم های ایتالیا و اسپانیا بر حریفان خود غلبه کردند.
کد خبر : 209909

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی 2018 در روسیه سه‌شنبه شب دیدارهایی در قاره اروپا برگزار شد.


در گروه G اسپانیا در زمین لیختن اشتاین به میدان رفت و برابر حریف نه چندان قدرتمند خود پیروزی ۸ بر صفر را رقم زد. گل‌های تیم اسپانیا را سرخیو راموس (۳)، آلوارو موراتا (۱۵ و ۵۴)، ایسکو (۱۶)، داوید سیلوا (۴۰)، ایاگو آسپاس (۵۱ و ۶۳) و گوپل (۸۹ - گل به خودی) به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار این گروه ایتالیا برابر رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با یک گل به برتری رسید. چیرو ایموبیله برای لاجوردی‌پوشان گلزنی کرد.


در گروه G اسپانیا ۲۲ امتیاز دارد و صدرنشین است. ایتالیا هم با ۱۹امتیاز در رده دوم قرار دارد.


در گروه I ترکیه میزبان کرواسی بود و برابر این تیم به برتری یک بر صفر دست یافت. جنک توسون در دقیقه ۷۵ تنها گل این بازی را برای ترکیه به ثمر رساند.


در دیگر بازی ایسلند و اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن ایسلندی‌ها ۲ بر صفر پیروز شدند. در این بازی که به میزبان ایسلند برگزار شد گیلفی سیگوردسون در دقایق ۴۷ و ۶۶ هر دو گل ایسلند را وارد دروازه حریف کرد.


در این گروه کرواسی و ایسلند با ۱۶ امتیاز اول و دوم هستند و ترکیه و اوکراین با ۱۴ امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.


در گروه D ایرلند و صربستان حساس ترین بازی گروه را برگزار کردند که طی آن صربستان یک بر صفر میزبان خود را شکست داد. الکساندر کولاروف در دقیقه ۵۵ برای صربستان گلزنی کرد. صرب‌ها از دقیقه ۶۸ با اخراج نیکولا ماکسیموویچ ۱۰ نفره شده بودند.


دیگر بازی گروه D اروپا با برگزاری دیدار تیم‌های ملی مولداوی و ولز ادامه یافت که طی آن تیم ولز با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود را پشت سر گذاشت. برای تیم ولز در این دیدار هال رابسون کانو (۸۰) و آرون رمزی (۹۳) گل زدند.


اتریش و گرجستان هم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این بازی گویلیا در دقیقه ۸ گرجستان را پیش انداخت اما در ادامه لوئیس شاوب در دقیقه ۴۴ گل تساوی را به ثمر رساند. جالب اینکه لوئیس شاوب در دقیقه ۳۸ جانشین دیوید آلابا ستاره تیم اتریش شده بود.


در گروه D صربستان ۱۸ امتیازی صدرنشین است و ولز ۱۴ امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت. ایرلند هم با ۱۳ امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته