دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 16:25
برگزاری همایش امام، شهدا، همدلی و همزبانی در واحدها و مراکز آموزشی استان بوشهر

جمال‌زاده: فرهنگ شهادت نشأت گرفته از قرآن کریم است

جمال‌زاده گفت: نهال دانشگاه آزاد اسلامی با همت والای امام راحل غرس شد و با حمایت‌های معنوی آن بزرگوار، مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سخت کوشی های مسئولین دانشگاه امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که بر اقصی نقاط این کهن مرز و بوم سایه افکنده است.
کد خبر : 20984

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت الاسلام دکتر عبدالرضا جمال زاده نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در همایش استانی امام شهدا ، همدلی و همزبانی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهیدان اظهار کرد: فرهنگ شهادت نشأت گرفته از قرآن کریم و راه شهیدان چشم و چراغ جامعه امروز ما است.


جمال زاده خاطرنشان کرد: امروز یکی از وظایف اصلی ما پیروی از راه شهدا و امام شهدا است و مراقب باشیم که اختلاف بین گروه ها و احزاب ما را به سستی و عداوت با هم نکشاند.


نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد افزود: اتحاد، همدلی و همبستگی باعث اعتلای ایران اسلامی می شود و بحمدالله امروز اتحاد و همدلی مردم و مسئولین اقتدار ایران اسلامی را در منطقه و جهان ثبت کرده است.








جمال زاده تأکید براینکه باید حول کلمه توحید با تمام توان در راستای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب تلاش کنیم، گفت: پیام شهدای والا مقام به ما ایستادگی ، مقاومت و پیروی از رهبر و مقتدای خویش است

وی بیان کرد: ما در اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی توانستیم با ایمان و شجاعت ملت، نیروی الهی و رهبری امام خمینی (ره) در مقابل استکبار جهانی و دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد.


جمال زاده با تأکید بر اینکه باید حول کلمه توحید با تمام توان در راستای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب تلاش کنیم، گفت: پیام شهدای والا مقام به ما ایستادگی ، مقاومت و پیروی از رهبر و مقتدای خویش است.


نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت: نهال دانشگاه آزاد اسلامی با همت والای امام راحل غرس شد و با حمایت های معنوی آن بزرگوار، مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخت کوشی های مسئولین دانشگاه امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که بر اقصی نقاط این کهن مرز و بوم سایه افکنده است.



جمال زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز با افتخار در عرصه های ملی و بین المللی می درخشد و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شناخته شده است.


وی با تأکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه جانبه کشور نقش بسزایی داشته است، گفت: امروز بیش از 70 هزار عضو هیأت علمی، بیش از یک میلیون و پانصد هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی هستند.


نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت توانمند دکتر میرزاده به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت می کند.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان و جمعی از خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان حضور داشتند که در پایان مراسم از ایشان تقدیر و تجلیل شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان بوشهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته