دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1396 - 06:52
با حضور دکتر آرین ساطعی انجام شد

قدردانی از زحمات کارکنان نمونه و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

در مراسمی از زحمات کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مراکز وابسته آن قدردانی و تجلیل شد.
کد خبر : 209838

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، همزمان با برگزاری جشن اعیاد قربان و غدیر در واحد گرگان، آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و گرگان از کارکنان نمونه و بازنشستگان واحد گرگان قدردانی کرد.


برزو مقصودلو، حبیب اله مزنگی، حمیده عرب احمدی، ابراهیم قائمی، نورعلی گیلان، ابوالفضل اباذری جواد کوهی، مرتضی رفیعی و سعید صفرپور کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در سال تحصیلی 96-95 بودند که مفتخر به دریافت لوح تقدیر از دست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان شدند.



در این مراسم با دعوت از کارکنان بازنشسته دانشگاه در سال ۹۶ «سید محمد میرمجیدی، حسن کاهه، حسین ساورعلیا، زیداله اخوان، کوکب سلیمانی و شهربانو عتیقی به همراه مهندس جعفر مزیدی عضو هیات علمی واحد گرگان با تقدیم لوح سپاس و سکه بهار آزادی از آنان قدردانی شد.



دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در روزهای دوشنبه و سه شنبه 13 و 14 شهریور ماه نیز با حضور در مراکز آق قلا، گمیشان، کردکوی و بندرترکمن در دیدار با کارکنان این مراکز افزون بر تبریک اعیاد قربان و غدیر بر رفع مشکلات و موانع فعالیت گسترده تر این مراکز تاکید و فراهم شدن تمهیدات لازم برای کمک به پیشبرد برنامه های این مراکز را خواستار شد.



تجلیل از کارکنان این مراکز و تقدیم لوح سپاس به کارکنان نمونه بخش دیگری از برنامه حضور رییس واحد گرگان در این مراکز بود.


در مرکز آق قلا ولی الله طعنه، مرکز گمیشان عاصمه مبصر و در مرکز کردکوی سید سلمان حسینی و عیسی جلالی مورد تقدیر قرار گرفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته