دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1396 - 09:22
حق پرستی در گفت‌وگو با آنا:

انتقادات اصلاح‌طلبان به روحانی ناشی از منفعت طلبی است

عضو حزب اسلامی کار با بی ارزش خواندن انتقادات اصلاح طلبان نسبت به روحانی، گفت: اصلاح طلبان اگر از روحانی حمایت نکرده و در مسیر مخالفت با او گام بردارند آبروی خودشان را می برند، اصلاحات تمام توان حزبی و جناحی خود را خرج روحانی کرد و هیچ توجیهی ندارد که بخواهد در مقابل روحانی بایستد.
کد خبر : 209800

اسماعیل حق‌پرستی عضو حزب اسلامی کار درگفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا، با اشاره به وضعیت فعلی دولت روحانی گفت: برای مشاهده شرایط مطلوب و تحقق اهداف و وعده های داده شده، باید همه شرایط مهیا باشد. حسن روحانی زمانی قدرت را در دست گرفت که دولت احمدی‌نژاد با یک اقتصاد بهم ریخته و نامنظم وضعیت نامطلوبی را ایجاد کرده بود، بنابراین سطح توقعات هم از روحانی بالا نبود اما با این حال وی توانست برآیند مثبتی را عرضه کند.


حق پرستی با بی ارزش خواندن انتقادات اصلاح‌طلبان نسبت به روحانی، ادامه داد: اصلاح‌طلبان اگر از روحانی حمایت نکرده و در مسیر مخالفت با او گام بردارند آبروی خودشان را می برند، اصلاحات تمام توان حزبی و جناحی خود را خرج روحانی کرد و هیچ توجیهی ندارد که بخواهد در مقابل روحانی بایستد.


عضو حزب اسلامی کار با اشاره به این موضوع که بسیاری از انتقادات اصلاح‌طلبان به روحانی ناشی از نگاه منفعت طلبانه آنان است، افزود: بسیاری از اصلاح‌طلبان با معیار سهم خواهی روحانی را مورد نقد قرار داده و حمایت خود از روحانی را منوط به میزان سهمی که خود یا احزابشان از کابینه روحانی دارند، می‌کنند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان باید صدای ملت بوده و مطالبات مردم را از روحانی بخواهند.


حق پرستی ضمن ضمن تاکید بر این که روحانی بهترین گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات بود، گفت: باید با این واقعیت کنار بیاییم که روحانی بهترین گزینه موجود برای اصلاح‌طلبان است و اگر اصلاحات در فکر ماندن در قدرت هست، باید با روحانی کنار آمده و از انتقادات بی اساس و مخالفت های بی دلیل پرهیز کرده و با قدرت به حمایت از روحانی ادامه دهد.


عضو حزب اسلامی کار، راهبرد پیش روی اصلاح‌طلبان در برابر روحانی را کاملا حمایتی توصیف کرد و ادامه داد: نخبگان اصلاحات باید در جهت تقویت اقتصادی دولت و پوشش نقاط ضعف آن حرکت کنند، هیچ تضمینی وجود ندارد که وزرا و مدیران دولتی اشتباهاتی را مرتکب نشده و به دولت آسیب نرسانند، پس اصلاح‌طلبان باید با دقت فعالیت های دولت را رصد و به آن کمک کنند.


حق پرستی در پایان با مردمی خواندن دولت روحانی گفت: با کنترل و مبارزه با مفاسد اقتصادی، حقوق های نجومی و اختلاس‌ها، روحانی می‌تواند دولت موفقی را در سال 1400 به رئیس جمهور بعدی تحویل دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب