دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 11:34

واکنش شورای شهر به انتخاب مدیرعامل جدید همشهری/ به جوان‌ها میدان بدهید

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری خواستار نظارت‌پذیری شهردار تهران شد و اعلام کرد: مدیرعامل جدید همشهری در سن بازنشستگی است به ایشان پیشنهاد می‌شود از حضور جوانان بهره‌مند شوند.
کد خبر : 209621

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران پس از قرائت سوگندنامه از سوی شهردار تهران، اظهار کرد: در بند چهارم سوگندنامه، شهردار به نظارت‌پذیری قسم خورده که نظارت شامل نظارت پسین و پیشین می‌شود.


وی با بیان اینکه نجفی باید به نمایندگان مردم بها می‌داد و قبل از انتخاب معاونینش آنها را به اطلاع شورا می‌رساند، گفت: نجفی باید جمع شورا را محل مشورت بداند و حداقل از کمیسیون‌های مربوطه در مورد انتخاب معاونینش نظرخواهی می‌کرد.


عضور کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: با خبر شدیم که نجفی، حاجی را به عنوان مدیر مسئول همشهری انتخاب کرده که انتخاب به جایی بود اما از آن‌جایی که حاجی در سن بازنشستگی است به ایشان پیشنهاد می‌شود از حضور جوانان بهره‌مند شوند.


محسن هاشمی در واکنش به تذکر نظری گفت: شهردار تهران اعلام کرده که حاضر به مشورت‌گیری و مشورت‌پذیری است و اگر شما نظر خاصی داشتید باید وقت بگیرید و با شهردار تهران صحبت کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته