دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 10:46
با پیگیری و ایستادگی مردم؛

ساخت و ساز در یک فضای سبز سه هزار متری متوقف شد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از توقف ساخت و ساز در یک فضای سبز سه هزار متری در شمال تهران خبر داد.
کد خبر : 209585

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، زهرا نژادبهرام در پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده از سوی مردم، زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در محدوده منطقه 4 (پاسداران، بوستان پنجم) در اختیار سرمایه‌گذار و طلبکار شهرداری تهران در پروژه‌های مهمی همچون بزرگراه صدر و تونل نیایش قرار گرفته بود.


وی با بیان اینکه این زمین از ظرفیت‌های فضای سبز منطقه به حساب می‌آید و قرار بود یک برج دو قلو در آنجا ساخته شود، اضافه کرد: مردم منطقه به همین منظور برای شکایت به دیوان عدالت اداری می‌روند و دیوان نیز دستور توقف ساخت و ساز می‌دهد اما پیمانکار دستور را نادیده گرفته و تصمیم می‌گیرد تا ساخت و ساز را ادامه دهد.


عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مردم برای جلوگیری از این موضوع مقابل لودرها تجمع کرده و چند شبانه‌روز را در آنجا می‌مانند.


عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه این موضوع مورد پیگیری کمیسیون قرار گرفت، تصریح کرد: کمیسیون شهرسازی شورای شهر به شهردار منطقه دستور داد تا بر اساس حکم دیوان عدالت اداری دستور توقف صادر شود و پرونده هم اکنون برای پیگیری در اختیار بازرسی کل کشور قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب