دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 10:16
هشدار رئیس شورای شهر تهران :

سالن همایش‌های برج میلاد در معرض خطر است

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه گودبرداری ایجاد شده برج میلاد را تهدید نمی‌کند، گفت: دو سال از عمر این گودبرداری می‌گذرد و سالن‌ همایش‌های کنار برج میلاد در معرض خطر است.
کد خبر : 209578

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به خاک‌برداری در کنار سالن همایش‌های برج میلاد اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته به دلیل خاک‌برداری طولانی مدت در کنار مجموعه برج میلاد یکی از اعضای شورای شهر چهارم اعلام کرد که خطرات برج میلاد را تهدید می‌کند و بعد اعلام شد خطری وجود ندارد.


هاشمی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع این ادعاها در کمیسیون عمران شورای شهر چهارم هم مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد خطری برج میلاد را مطلقا تهدید نمی‌کند و آنچه مورد خطر واقع شده ساختمان همایش‌های کنار برج میلاد است که گودبرداری نیز در کنار آن اتفاق افتاده است.



وی با بیان اینکه بلاتکلیف ماندن این گودبرداری به دلیل سوء‌تفاهمات به وجود آمده بین شهرداری، شورای عالی شهرسازی و شورای چهارم بوده است، گفت:‌ بین این سه دستگاه به دلیل طرح ساختمان اختلاف نظرهایی وجود داشت و چون شورای شهر چهارم خواهان نظارت بر این پروژه بود این پروژه متوقف شد.


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه انجام شده اما دو سال است که گودبرداری بلاتکلیف رها شده، گفت: دو سال از عمر نیلینگ می‌گذرد و کارشناسان ما نیز با ابزار دقیق حرکت نیلینگ خاک را کنترل می‌کنند.


هاشمی تاکید کرد که خارج از اختلاف نظر شورای شهر چهارم و شورای عالی شهرسازی باید این موضوع مورد توجه شهرداری تهران قرار بگیرد تا خطری متوجه سالن همایش‌های کنار برج میلاد نشود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته