دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 09:37

ماجرای استعفا و ابقای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را ابقا کرد و ادامه فعالیت وی را خواستار شد.
کد خبر : 209526

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، روز گذشته خبرهایی از استعفای سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در برخی از کانال‌های تلگرامی منتشر شد، در پی انتشار این خبر یک منبع آگاه استعفای نوربخش را تکذیب کرد و به خبرنگار آنا گفت: دکتر نوربخش استعفا نداده و همچنان به کار خود در سازمان ادامه می‌دهند.


ساعتی پس از انتشار این اخبار ضد و نقیض نامه‌ای در کانال تلگرامی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت که خبر از ابقای سید تقی نوربخش در سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌داد.


«علی ربیعی» این نامه را پنجم شهریورماه برای «سیدتقی نوربخش» نوشت و در نامه آورده بود: با توجه به تبصره 14 اساسنامه سازمان تامین اجتماعی، تا تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل توسط هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابع به مسئولیت خود کمافی السابق ادامه دهید.


براساس این گزارش، سید تقی نوربخش شهریور سال ۹۲ به عنوان مدیرعامل در سازمان تامین اجتماعی، فعالیت خود را آغاز کرد و طی این مدت در راستای احقاق حقوق و مستمری بازنشستگان و بیمه شدگان طرح‌ها و برنامه‌هایی را اجرایی کرد.برهمین اساس مدیریت 4 ساله وی در سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۸ شهریور ماه به اتمام رسیده بود که باید برای ادامه کار در این سازمان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ابقا می‌شد.


و پس از آن وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای اینکه به عنوان مدیرعامل بتواند در سازمان فعالیت کند باید وی را ابقا می کرد که این اتفاق رخ نداده است.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته