دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 09:33
آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی:

ایران از گروه‌های مقاومت حمایت می‌کند/ از ناظران تاسیس نجباء بوده‌ام

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده از ناظران تأسیس مقاومت اسلامی نجباء بوده‌ام و این گروه مقاومت به حق، در پیروزی‌ رزمندگان عراقی بر داعش، نقش بسزا و تاثیرگذاری داشته‌است.
کد خبر : 209525

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران، آیت‌الله سید محمود هاشمی‌ شاهرودی و هیات همراه در جریان سفر به عراق، با حضور در استان صلاح‌الدین، از مقر مقاومت اسلامی نجباء بازدید کردند.


ابو حسن بلداوی، مسئول نمایندگی نظامی نجباء در استان صلاح‌الدین به‌طور رسمی از هیات مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران استقبال و از حمایت‌های جمهوری اسلامی و در راس آن، مقام معظم رهبری در قبال جبهه مقاومت تشکر کرد.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار عملیات شجاعانه رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء را شایسته قدردانی دانست و گفت: «از این گروه و همه گروه‌های مقاومت پشتیبانی خواهیم کرد.»


آیت‌الله هاشمی شاهرودی با تبریک آزادسازی تل‌عفر گفت: «حقّا مقاومت اسلامی نجباء در تحقق پیروزی‌ها بر گروه تروریستی داعش، نقش بسزا و تاثیرگذاری داشته است.»


وی همچنین با بیان اینکه «بنده از ناظران تاسیس نجباء بوده‌ام» تصریح کرد: «سلام من را به آقای شیخ اکرم کعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء ابلاغ نمایید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته