دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 11:28
در دیدار رئیس واحد قم

سرپرستی شعب بانک سپه قم: دانشگاه آزاد در تحصیلات تکمیلی از دولتی‌ها برتر عمل کرده است

سرپرستی شعب بانک سپه استان قم گفت: سرعت تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی قابل تحسین است. دانشگاه آزاد اسلامی در پاره‌ای از زمینه‌ها مثل تحصیلات تکمیلی از دانشگاه های دولتی برتر عمل کرده است و مردم منصف از این اقدامات به نیکویی یاد خواهند کرد.
کد خبر : 20946

به گزارش خبرنگار آنا، غلامرضا اسکندری در دیدار با دکتر محمد کسرایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اظهار کرد: نگاه بانک سپه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با بنگاه‌های اقتصادی فرق دارد و علاوه بر تعامل دوسویه در برگزاری کارگاه‌ها و پروژه های تحقیقاتی از توانایی‌های دانشگاه آزاد استفاده خواهیم کرد.


سرپرست امور شعب بانک سپه استان قم یادآور شد: وجود رشته‌های مورد نیاز بانک‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی و تنظیم آیین‌نامه‌هایی در راستای تسهیل ادامه تحصیل کارکنان بانک‌ها در دانشگاه امکان خدمات‌رسانی بهتر به مردم را به دنبال خواهد داشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم هم در این دیدار گفت: وظیفه دانشگاه تولید علم و دانش است. علم تولید‌شده در دانشگاه باید در خدمت جامعه و به تولید ثروت منجر شود که در این صورت آرامش مردم تامین و زندگی سالم خواهند داشت.


کسرایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قم آماده همکاری علمی و پژوهشی با بانک سپه است، ادامه داد: فرایندهایی که به رشد و توسعه جامعه کمک می کند باید در دانشگاه پیگیری و اجرایی شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته