دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1396 - 14:54

مراکز توسعه پژوهش‌های بین رشته‌ای معارف اسلامی و علوم سلامت تشکیل می‌شود

با امضای تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مراکز یازده‌گانه توسعه پژوهش‌های بین رشته‌ای معارف اسلامی و علوم سلامت راه اندازی می‌شود.
کد خبر : 209297

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با امضای تفاهم‌نامه معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت بهداشت و درمان متعهد گردید با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به منظور توسعه مرزهای دانش و بومی سازی علوم سلامت با معارف اسلامی، در ده منطقه آمایشی دانشگاه‌های وزارت بهداشت، مراکز توسعه پژوهش‌های بین رشته‌ای معارف اسلامی و علوم سلامت را راه اندازی کند.


بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، مرکز توسعه پژوهش‌های بین رشته‌ای معارف اسلامی و علوم سلامت هر منطقه از یک هیات امنا به ریاست رئیس دانشگاه علوم پزشکی آن منطقه تشکیل خواهد شد. رئیس مراکز با تصویب هیات امنا و هماهنگی معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، منصوب می‌شوند.


همچنین اولین نشست هماهنگی و تبیین راهبردها وبرنامه‌های مراکز توسعه پژوهش‌های بین رشته‌ای معارف اسلامی و علوم سلامت با حضور روسا و معاونین مراکز ده گانه، معاون معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و همچنین قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 9 شهریور در مشهد مقدس برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته