دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1396 - 09:00
از مهر

سما گناباد در دوره اول متوسطه دانش‌‌‌آموز می‌پذیرد‎/ معرفی مدیر آموزشگاه

همزمان با سال تحصیلی «هر دانش‌آموز یک مهارت»، آموزشگاه متوسطه تازه تاسیس دوره اول دخترانه سما گناباد دانش‌آموز می‌پذیرد‎.
کد خبر : 209151

به گزارش خبرنگار آنا، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما گناباد با بیان اینکه آموزشگاه متوسطه دوره اول دخترانه سما واحد گناباد راه‌اندازی شده است، گفت: با تاسیس این آموزشگاه از سال تحصیلی جدید دانش آموزان در این مرکز مشغول به تحصیل خواهند شد.


روح الله امیری دلوئی که در مراسم معارفه مدیر آموزشگاه متوسطه دوره اول دخترانه سما سخن می گفت با بیان اینکه آموزشگاه متوسطه سما در سه پایه تحصیلی (هفتم، هشتم و نهم) دانش آموز خواهد داشت افزود: دبیرانی که برای دوره اول متوسطه تعیین و انتخاب شده اند از بهترین و مجربترین دبیران آموزش و پرورش این شهرستان هستند.


امیری راه اندازی آموزشگاه متوسطه دوره اول سما را مرهون تلاش همه همکاران خود در حوزه سما دانست و تعیین فرح ثنائی را به عنوان مدیر آموزشگاه متوسطه، به دلیل سابقه درخشان و توانمندی وی در طول مدت 15 سال همکاری وی با حوزه سما عنوان کرد.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما گناباد به دیگر حوزه های زیر مجموعه سما واحد از جمله آموزشکده فنی، مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه و پیش دبستانی سما نیز اشاره کرد و به بیان پتانسیل ها و امکانات حوزه سما پرداخت.


وی گفت: با توجه به وجود مدیران و دبیران مجرب، فضاهای آموزشی بسیار مناسب و دیگر پتانسیل هایی که حوزه سما در اختیار دارد و از طرفی با توجه به اینکه حوزه سما می تواند از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و فضاهای ورزشی و... دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز استفاده کند. به جرات می توان گفت مدارس و در مجموع حوزه سما گناباد یکی از کارآمدترین و توانمندترین مجموعه های آموزشی در شهرستان و منطقه است.


امیری قبولی دانش آموزان سما در مدارس تیزهوشان و نمونه را یادآور شد و ادامه داد: بیشترین درصد قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه مربوط به مدارس سما گناباد است. همه افتخارات به دست آمده از سوی دبیران و دانش آموزان سما در شهرستان و استان گواه و موید توانمندی بر کارآمدی مدارس سما است.



وی به بیان برنامه های آتی حوزه سما هم پرداخت و افزود: با توجه به تاکیدی که سازمان سما به توسعه مدارس به لحاظ کیفی دارد و از طرفی شعار سال تحصیلی 97-96 سما، «هر دانش آموز یک مهارت» است، حوزه سما واحد گناباد در سال تحصیلی جدید در این راستا و در جهت اثربخشی بیشتر به فعالیت های فوق برنامه گام برخواهد داشت.


ارتقای کیفی بیشتر مدارس و حرکت فعالیت ها حول سه محور آموزشی، فرهنگی و پزوهشی از دیگر برنامه ها و فعالیت های آینده حوزه سما بود که امیری به آن پرداخت.


امیری از تعامل خوب بین حوزه سما و آموزش و پرورش شهرستان هم گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به تاسیس آموزشگاه متوسطه دوره اول دخترانه سما، این تعامل سازنده، همفکری و هم اندیشی با آموزش و پرورش بیش از پیش خواهد شد.


امیری دلوئی حمایت های دکتر حسن زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد از حوزه سما را نیز مورد قدردانی قرار داد و درخور تحیسن دانست.


فرح ثنائی هم که مدیریت دبستان دخترانه سما را در کارنامه خود دارد و اکنون به عنوان مدیر آموزشگاه متوسطه دوره اول تعیین شده است، گفت: هرچند که آموزش و پرورشی هستم اما خود را در وهله نخست یک سمایی می دانم چراکه 15 سال است با حوزه سما گناباد همکاری دارم و این را برای خود یک افتخار می دانم و به آن می بالم.


وی به بیان افتخاراتی که در سال های اخیر دبستان دخترانه سما به آن دست یافته است پرداخت و همه این افتخارات را ماحصل تلاش همکاران خود دانست.


ثنائی اضافه کرد: درست است که بیشترین درصد قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه متعلق به دانش آموزان سما می باشد اما این تنها هدف ما نیست بلکه هدف پرورش خلاقیت، تربیت در دو بعد آموزشی و فرهنگی می باشد


در این مراسم که روحانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به همراه تعدادی از کارکنان و دبیران سما حضور داشتند، نیکوفر هم به عنوان مدیر دبستان دخترانه سما گناباد معرفی و از زحمات ثنائی تجلیل به عمل آمد.


آموزشگاه متوسطه دوره اول دخترانه سما در ساختمان ملکی سما واقع در خیابان رسالت - انتهای رسالت 5 واقع شده و شماره تلفن های 57255736 و 57257634 این مرکز آماده پاسخگویی به خانواده ها و همشهریان گنابادی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته