دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 11:23
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

آتش‌سوزی در انبار تجهیزات پزشکی تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به علت نامعلومی شامگاه روز گذشته انباری 150 متری واقع در خیابان ولیعصر که محل ذخیره تجهیزات پزشکی بود، در آتش سوخت.
کد خبر : 20912

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 18:00 روز گذشته حادثه آتش‌سوزی در خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان جمهوری به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران گزارش شد.


وی افزود: بر همین اساس 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند که محل آن انباری است در ساختمانی دو طبقه فرسوده به وسعت 150 مترمربع که محل ذخیره لوازم و تجهیزات پزشکی بود.


ملکی گفت: آتش در این انباره بسیار شعله‌ور و دود زیادی از آن متساعد شده بود و حتی سقف فرسوده آن را نیز درگیر و در حال سرایت به ساختمان‌های اطراف بود.


وی از اطفای آتش به وسیله آتش‌نشانان و جلوگیری از سرایت آن به ساختمان‌های اطراف خبر داد و گفت: یک کارگر نیز در این انبار حضور داشت و دچار دودگرفتگی شده بود که آتش‌نشانان توانستند وی را نجات داده و تحویل عوامل اورژانس دهند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران علت این حادثه را نامعلوم دانست و گفت: کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند. عملیات اطفای حریق نیز در ساعت 20:00 به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته