دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1396 - 10:30
مالک باشگاه نساجی قائمشهر:

خوشحالیم 3 امتیاز یک بازی مهم را کسب کردیم/ اتفاق خاصی در قائمشهر رخ نداد

مهدی پرهام گفت:حسن‌زاده به جای اینکه به عنوان مالک باشگاه بزرگی کند با صحبت‌هایش جو را متشنج می‌کند و من علاقه‌ای ندارم جواب او را بدهم.
کد خبر : 208824

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار دو تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول روز گذشته در قائمشهر برگزار شد که در نهایت شاگردان مهدی پاشازاده موفق شدند با یک گل از سد شاگردان جواد نکونام بگذرند. اما این بازی هم مانند بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته حواشی زیادی به همراه داشت و درگیری هواداران دو تیم به قائمشهر هم کشیده شد.


مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی قائمشهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دربی روز گذشته مازندران و پیروزی تیمش مقابل خونه به خونه گفت: «بازی خیلی مهمی برای هر دو تیم بود و شیرینی این بازی متعلق به هواداران نساجی است . نساجی در نیمه اول حاکم مطلق زمین بود و موفق شد به گل هم برسد اما در نیمه دوم این تیم خونه به خونه بود که بهتر کار کرد و خوشخبتانه به گل نرسیدند تا تیم ما پیروز میدان شود.»


وی در خصوص صحبت‌های نکونام که گفته بود نساجی فرصت زیادی برای گل زدن نداشت بیان کرد: «نکونام سرمربی تیم بازنده است و هرکس هم جای او باشد از عملکرد تیمش دفاع می‌کند تا باخت تیمش را توجیه کند.»


مالک باشگاه نساجی در مورد اتفاقات بعد از بازی و درگیری شدید هواداران دو تیم گفت:«خوشخبتانه روز گذشته نیروی انتظامی و شورای تامین استان و همچنین باشگاه نساجی فضای خوبی را به وجود آوردند و مشکلی برای برگزاری بازی وجود نداشت. ما 90 دقیقه در استادیوم هیچ حرکت بدی از هواداران ندیدیم.»


پرهام افزود: «اما بعد از بازی در خیابان‌های شهر عده‌ای با هم درگیر شدند و این یک امر طبیعی است که همیشه یک سری افراد هستند که چنین فضایی را به وجود می‌آورند. این عده افراد هم در هر تیمی حضور دارند و نمی‌توان آنها ار کنترل کرد.»


وی در واکنش به صحبت‌های حسن زاده که گفته در بازی برگشت قائمشهری‌ها باید تقاص رفتار خودشان را پس دهند گفت: «حسن زاده دوست دارد همیشه تنش ایجاد کند و من علاقه‌ای ندارم که جواب صحبت‌های او را بدهم. ما دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم و برای ما فرقی نمی‌کند که حریف ما چه تیمی است. مالک یک باشگاه باید بزرگی کند و فضا را آرام کند نه اینکه با حرف‌هایش بین هواداران تنش بوجود بیاورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب