دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 09:51

آشنایی با آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیئت علمی در واحد خمینی‌شهر

کارگاه آموزشی آشنایی با آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیئت علمی ویژه معاونان آموزشی و رؤسای کارگزینی هیئت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان به مدت یک روز در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر : 20878

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اموز تحقق باورهای 30 سال قبل است که همه آرزوی دستیابی به آن را داشتند و اکنون این دستاورد مبارک محقق شده است.


دکتر مهران مجلسی شاخص های مطرح در دانشگاه را توسعه کیفی، کاهش وابستگی به شهریه و حرکت در مسیر فناوری و استفاده از خرد جمعی برشمرد و افزود: امروز بیش از یک سوم بار آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و در زمینه های مختلف به جامعه در حال خدمت رسانی است .


وی عظمت دانشگاه آزاد اسلامی و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت و درایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیشبرد امور دانست و خاطرنشان کرد: امروز صیانت از دستاوردها و توسعه روز‌افزون دانشگاه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و مدیران سخت‌کوش دانشگاه با همه توان به این راه نورانی ادامه می دهند.


رئیس واحد خمینی شهر ادامه داد: افزایش اعتبارات فرهنگی، تشکیل شورای های راهبردی، ایجاد سامانه‌های الکترونیکی برای رتق و فتق آسان امور جامعه دانشگاهی، افزایش وام های اعطایی گسترش مراکز رشد و تقویت و توسعه تیم‌های ورزشی افتخارآفرین، توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش اعضای هیئت علمی و فضاهای آموزشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای توسعه همه جانبه دانشگاه بوده که دستیابی به اهداف را تسریع کرده است.


دکتر محمد قهرکی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر هم هدف از برگزاری دوره آموزشی را توانمند‌سازی معاونان آموزشی و مسئولان کارگزینی اعضاء هیئت علمی و به روز رسانی اطلاعات آنها درباره آئین نامه های ارتقاء، ترفیع سالانه و نحوه تبدیل وضعیت آنها و جلوگیری از اتلاف وقت و دقت در امور عنوان کرد و کارشناسان هیئت ممیزه سازمان مرکزی درباره آشنایی با آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی، آشنایی با نحوه تکمیل مدارک و فرم های ترفیع سالانه اساتید و تغییر وضعیت استخدامی آنان سخنانی بیان کرد.


مقرر شد در پایان دوره 8 ساعته به شرکت کنندگان گواهی حضور ارائه و جلسات آشنایی با امور هیئت علمی، بطور مرتب ویژه مدیران و رؤسای کارگزینی هیئت علمی دانشگاه ها برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب