دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی از پوستر دو فیلم «ماجان» و «دریاچه ماهی» + تصویر

پوستر فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و همچنین «دریاچه ماهی» ساخته مریم دوستی رونمایی شد.
کد خبر : 208715

به گزارش گروه فرهنگی آنا، سالن‌های سینمایی کشور طی روزهای آینده فیلم‌های جدیدی را در ژانرهای مختلف به سبداکران خود اضافه خواهد کرد. در همین راستا پوستر فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی با طرحی از محمد روح‌الامین منتشر شد.


این فیلم مضمونی دفاع مقدسی دارد که در جشنواره فجر سال گذشته نیز رونمایی و قرار است از 29 شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس و در گروه آزاد به اکران عمومی درآید.


پیش از این سعید سعدی، تهیه‌کننده «دریاچه ماهی» از عدم حمایت از نمایش این فیلم گلایه و به آنا گفته بود: مدام در بوق و کرنا می‌کنند که ما حامی فیلم‌های به اصطلاح ارزشی و دفاع مقدسی هستیم اما در اکران حتی حاضر نیستند کوچکترین کمکی کنند و چندسالن به ما بدهند.


لازم به ذکر است که «دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس، روایتگر شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی است.



این فیلم به کارگردانی مریم دوستی، نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.


نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، گلشید بحرایی، سعید بیات، علی فرهادی، با هنرمندی علی دهکردی و با حضور افتخاری افشین هاشمی گروه بازیگران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را تشکیل داده‌اند.



  • پوستر فیلمی با بازی مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی


همچنین امروز نیز پوستر «ماجان» اولین فیلم بلند سینمایی رحمان سیفی آزاد که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، رونمایی شد. طراحی پوستر این فیلم توسط آتلیه سه در چهار انجام شده که پیش از این طراحی پوستر فیلمهای «سیانور» و «ماجرای نیمروز» را برعهده داشته است.


این فیلم به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور که در نوبت اکران قرار دارد، به زودی توسط موسسه سیمای مهر، در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی اکران عمومی می‌شود.



مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، بابک انصاری، محمدمهدی احدی، عرفان برزین و سارا میرایی از بازیگران «ماجان» هستند که داستان آن اشاره به قصه زوجی دارد. که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود رو به رو هستند.


عوامل تولید این فیلم عبارتند از؛


کارگردان: رحمان سیفی آزاد، نویسنده: لیلا لاریجانی، مشاور کارگردان: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:محمد آلادپوش، مدیر صدابرداری:سعید بجنوردی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:جهانگیرمیرزاجانی، مدیر تولید:مجید کریمی، دستیار یک و برنامه ریز:سعید نقدزاده، عکاس: مهدی دلخواسته، و تهیه کننده: محمد مهدی عسگرپور.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته