دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

۳۰ هزار واحد صنعتی در کشور فعال می‌شوند

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲۲ هزار واحد صنعتی در حال تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز ۳۰ هزار واحد صنعتی فعال می‌شوند.
کد خبر : 208542

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی وزارت صمت، محمدرضا فیاض با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: محور اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از افتتاح طرح‌های ملی در حوزه صنعت در آینده نزدیک خبرداد و افزود: به مناسبت هفته دولت و با توجه به شروع برخی از برنامه‌های این حوزه برنامه‌های هفته دولت کمی با تاخیر شروع شد.


فیاض بیان کرد: ۲۲ هزار واحد صنعتی نیمه تمام و در حال تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز رکورد فعالسازی ۳۰ هزار واحد صنعتی بیش بینی شده است.


معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: فعال‌سازی واحدهای صنعتی کار ساده‌ای نیست ولی با کمک و همکاری همه بخش‌ها انشاالله این امر محقق خواهد شد.


معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح کرد: در قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، افراد باید اهلیت داشته باشند و اهلیت در اصل ۴۴ قانون اساسی یک اصل بوده و در کار صنعت هم اهلیت بسیار مهم و تأثیرگذار است.


فیاض ادامه داد: ما هم اصرار داریم در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حسن و دقت باید در اهلیت وجود داشته باشد و اگر اهلیت را در تصمیم‌گیری‌ها ملاک قرار دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته