دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1396 - 12:25

نفت تهران روی هوا؛ از قهر حمید درخشان تا خودداری شرکت بهنام پیشرو از پرداخت هزینه‌ها

شرکت بهنام پیشرو کیش به دلیل عدم انتقال سهام باشگاه نفت تهران از سوی شرکت نفت به این مجموعه دیگر هیچ هزینه‌ای برای این باشگاه نخواهد کرد.
کد خبر : 208533

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم فوتبال نفت تهران قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم کرد حتی کار به جایی کشید که علی کریمی سرمربی این تیم به دلیل مشکلات قبل از بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس از سمتش استعفا داد تا حمید درخشان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. به رغم تمام مشکلات باشگاه نفت اما در لحظات آخر مجوز حضور در لیگ را از سازمان لیگ گرفت تا بازی‌هایش را در این مسابقات انجام دهد.


حمید درخشان که در 5 هفته سپری شده از لیگ نتایج خوبی با نفت تهران گرفت با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ تصمیم گرفت تا بازیکنانش را برای برپایی اردوی یک‌هفته‌ای راهی عباس آباد کند. طبق برنامه قرار بود که امروز صبح بازیکنان راس ساعت 9 مقابل ورزشگاه راه‌آهن جمع شوند تا با یک دستگاه اتوبس راهی شمال کشور شوند. بازیکنان با توجه به برنامه باشگاه راس ساعت مقرر در محل باشگاه راه‌آهن حاضر شدند اما هیچ یک از اعضای کادر فنی در محل حاضر نشدند.


گویا دلیل غیبت کادر فنی به این موضوع بر می‌گردد که حمید درخشان بابت اینکه از سوی باشگاه نفت گفته شده چند بازیکن نباید به این اردو بروند، ناراضی است و حتی تهدید به استعفا از سمت خود کرده و حضور نیافتنش در ورزشگاه راه‌آهن به همین دلیل بوده است.


از سوی دیگر باشگاه نفت تهران با یک مشکل بزرگ‌تر روبه رو شده. مشکلی که می‌تواند حتی باعث به کناره‌گیری این تیم از رقابت‌های لیگ برتر و حتی حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شود. ماجرا از این قرار است که شرکت نفت حاضر به انتقال سهام باشگاه نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش نیست از این رو مدیران این شرکت هم اعلام کرده‌اند تا زمانی که این انتقال صورت نگیرد یک ریال هم برای باشگاه نفت هزینه نمی‌کنند.


به هر حال باید منتظر بود و دید که سرنوشت باشگاه نفت تهران به کجا می‌کشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب