دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1396 - 11:23

واریز بودجه فدراسیون‌ها در چند روز آینده از سوی کمیته المپیک

سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از واریز بودجه فدراسیون‌ها و انتخاب پرچمدار تا چند روز آینده خبر داده شد.
کد خبر : 208513

هفتادهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اعضا برگزار شد که این نشست چهار محور داشت.شاهرخ شهنازی، دبیرکل و سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد موارد مطرح شده و تصویب شده در این نشست، گفت: «ابتدا گزارش مالی مطرح شد و پس از پیگیری‌های لازم و دستور مستقیم نوبخت توانستیم بخشی از بودجه مورد نیاز خود را دریافت کنیم و خیال‌مان بابت اعزام کاروان به بازی‌های داخل سالن آسیا راحت شد. مقداری از این بودجه هم که باقی می‌ماند. تا دو، سه روز آینده به فدراسیون‌ها واریز خواهیم کرد.»


شهنازی در مورد مساله مطرح شده مربوط به بانک شهر نیز، خاطرنشان کرد: «بانک شهر قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون مبلغی حدود یک میلیارد تومان به ما پرداخت کرد و ما هم در بحث تبلیغات هر چه که در توان داشتیم را انجام دادیم، اما پس از آن اختلاف نظری وجود داشت که هفته‌ گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم و تفاهم‌نامه پایان قرارداد را امضا کردیم و به این نتیجه‌ رسیدیم که دیگر این همکاری کافی است و طرفین هم هیچ ادعایی نسبت به یکدیگر ندارند.»


او در مورد آخرین وضعیت بازگرداندن سرمایه‌گذاری در بانک تات نیز، بیان‌ کرد: «سرمایه‌گذاری بود که از دست رفته بود، اما از طریق پیگیری‌های که شده بود توانستیم آن را احیا کنیم. نظر هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این است که این تبدیل به یک سرمایه‌گذاری مثبت و مفیدی برای کمیته ملی المپیک شود. قرار شد که گزارش دیگری را ارائه کنیم و ببینیم که تبدیل به چه سرمایه‌ شود که برای کمیته ملی المپیک مفید است. ممکن است به یک سهام در یک بانک دیگر یا ملک یا هر چیز دیگری تبدیل شود.»


دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که که پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا مشخص شده است یا خیر؟ تصریح کرد: «در این جلسه آخرین وضعیت کاروان گزارش داده شد. در مورد پرچمدار نیز هم صحبت شده است و قرار شده است از ورزشکاران حاضر در مراسم افتتاحیه با توجه به شاخص‌های مورد نظر چند روز دیگر یک نفر را مشخص کنیم. جنسیت آن هنوز مشخص نیست. ممکن است خانم و شاید هم یک آقا را انتخاب کنیم، اما پرچمدار از میان ورزشکاران رشته‌هایی که در افتتاحیه حضور دارند انتخاب می‌شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب