دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1396 - 09:39
وزیر آموزش و پرورش:

کاهش حوادث جاده‌ای برای دانش آموزان با اصلاح فرآیند اردوها امکان‌پذیر است

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: با اصلاح در فرآیند اردوها امکان کاهش حوادث وجود دارد و اگر در بروز حادثه واژگونی دانش آموزان هرمزگانی کوتاهی انجام شده باشد، باید حتما با عوامل آن برخورد قانونی شود.
کد خبر : 208461

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید محمد بطحایی در جلسه کمیته هماهنگی حادثه دانش آموزان هرمزگانی در داراب گفت: همدلی موجود در استان فارس برای رسیدگی به حادثه دیدگان این سانحه و سرعت عمل مناسب عوامل امدادی و انتظامی استان فارس و شهرستان داراب موجب شد تا عمق این فاجعه کم شود.


وی افزود: در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گرفت و ایشان نیز بر لزوم پیگیری دقیق وضعیت حادثه دیدگان تاکید داشت و امیدواریم با اقدامات خوب درمانی که برای این عزیزان انجام می‌شود، مجروحان حادثه هر چه سریع‌تر به جمع خانواده خود بپیوندند.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: کار زیبایی که آموزش و پرورش انجام داد این است که با حضور مربیان در کنار دانش آموزان، زمینه آرامش مصدومان حادثه را تا رسیدن والدینشان فراهم کرد و این امر ستودنی است.
بطحایی خاطرنشان کرد: با اصلاح در فرآیند اردوها امکان کاهش اینگونه حوادث وجود دارد و اگر در بروز این حادثه کوتاهی انجام شده باشد، باید حتما با عوامل آن برخورد قانونی شود و بر همین اساس از معاون پرورشی و فرهنگی خود خواسته‌ام تا با بررسی گزارشات حادثه نسبت به بررسی ابعاد این اتفاق و ارائه آن برای طرح در هیات دولت اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته