دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1396 - 09:40
عضو سابق کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی

برخی پشت سر بنا حرف می‌زنند/ به خاطر یک میلیون تومان هر حرفی را می‌زنند

رسول جزینی گفت: برخی افراد پشت سر بنا حرف می‌زنند و اگر جرات دارند مثل مرد با شند و رودررو حرفشان را بزنند.
کد خبر : 208457

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی پاریس عملکرد خوبی از خودش نشان داد و با کسب 3 مدال برنز به مقام نایب قهرمانی المپیک دست یافت. درخشش بعضی از کشتی‌گیران تیم ملی در مسابقات جهانی باعث شد تا برخی از اعضای شورای فنی عدم برگزاری مسابقات انتخابی در سال‌های حضور محمد بنا در تیم ملی را دلیل دیده نشدن این کشتی‌گیران عنوان کنند آنها اعتقاد دارند که بنا روی کشتی‌گیران خاصی نظر داشت و به همین دلیل راه را برای حضور سایر کشتی‌گیران در تیم ملی بسته بود.


رسول جزینی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در زمان محمد بنا در مورد صحبت‌های برخی از اعضای شورای فنی در خصوص انتخاب گزینشی بنا در زمان حضورش در تیم ملی گفت: «محمد بنا از کشتی فرنگی کنار رفت ولی متاسفانه برخی از آقایان می‌نشینند و پشت سر او حرف می‌زنند. این افراد اگر برای حرف‌های خودشان دلیل و مدرک دارند مثل مرد حرفشان را بزنند. محمد بنا عطای کشتی را به لقایش بخشید و کنار رفت. حرف من این ایست آقایی که به عملکرد او انتقاد دارید کشتی فرنگی حالا بسازید. در همین مسابقات در پاریس تمام کشتی‌گیران به جزء محمد الیاسی دست پرورده محمد بنا بودند.»


وی افزود: «آقایان مدعی هستند که بعد از المپیک دست به جوانگرایی زده‌اند و با یک تیم جوان راهی مسابقات شدند اما کدام عقل سلیم کشتی‌گیر 28 ساله را جوان می‌داند. تنها وزنی که می‌توانستند جوانگرایی کنند و به جوان‌ها اعتماد کنند وزن سعید عبدولی بود که حق پیام بویری بود که به مسابقات اعزام شود اما آقایان با اعمال نفوذی که انجام دادند جلوی این جوان را گرفتند و عبدولی را به مسابقات اعزام کردند. اگر هدفشان جوانگرایی بود باید بویری را به پاریس می‌فرستادند.»


جزینی در خصوص عدم برگزاری مسابقات انتخابی در زمان مربیگری محمد بنا در تیم ملی بیان کرد: «محمد بنا موافق برگزاری مسابقات انتخابی بود اما با شرایط ویژه. شرایط ویژه یعنی اینکه تست‌های دوپینگ از کشتی‌گیران گرفته شود، شورای فنی و فدراسیون در مسابقات اعمال نفوذ نکند و داوران هم قضاوت‌های منصفانه انجام دهند. وقتی این شرایط فراهم نبود بنا تن به برگزاری مسابقات انتخابی نداد و ترجیح می‌داد نفراتی که به آنها اعتقاد دارد را به تیم ملی دعوت کند.»


وی در مورد صحبت‌های برخی از اعضای شورای فنی که اعلام کردند بنا حقوق‌ زیادی از فدراسیون دریافت می‌کرد در حالی که مربیان فعلی تیم ملی فقط ماهی 2 میلیون از فدراسیون حقوق می‌گیرند گفت: «صحبت‌هایی که در مورد دستمزد محمد بنا می‌شود همه دروغ است. من بعد از المپیک لندن همه جا با بنا بودم و شاهد بودم که او در چند مرحله هدایای مختلف را قبول نمی‌کرد. این افراد که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند در حدی نیستند که بخواهند پشت سر بنا حرف بزنند. کسی باید در مورد بنا صحبت کند که کارنامه بهتر یا حداقل کارنامه برابری با او داشته باشد.»


جزینی افزود: «این افراد بخاطر ماهی یک میلیون تومان شرافت خودشان را می‌فروشند و هر حرفی می‌زنند که ماهی یک میلیون تومان خودشان را داشته باشند. رتبه و مرتبه محمد بنا خیلی از این افراد بالاتر است و خودش می‌تواند به راحتی جواب همه این صحبت‌های بیهوده را بدهد. اما وقتی جواب این افراد را نمی‌دهد مشخص است که این نفرات را در حد و اندازه خودش نمی‌داند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته