دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1396 - 08:42

سوختن رویای انصاری‌فرد در لیگ قهرمانان اروپا

کریم انصاری‌فرد فرصت بازی برابر یوونتوس و بارسلونا را از دست داد.
کد خبر : 208429

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی آنا، المپیاکوس فصل جدید را با بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی آغاز کرده که او نشان داده با وجود درخشش کریم انصاری‌فرد، نگاه مثبتی روی مهاجم ایرانی تیمش ندارد او این موضوع را علنی کرد و این بازیکن را از فهرست المپیا کنار گذاشت.


انصاری‌فرد در هفته اول سوپر لیگ یونان برابر آ. اِل. لاریسا یک گل زد و یک پاس گل داد ولی در دومین مسابقه تنها 27 دقیقه فرصت حضور در زمین پیدا کرد و پس از آن نیز برای حضور در اردوی تیم ملی ایران به سئول کره جنوبی رفت.


طی هفته‌های گذشته شایعه جدایی انصاری‌فرد از المپیاکوس شنیده می‌شد و حتی بسنیک هاسی نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود به مهاجم ایرانی تیم‌اش گفته او در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارد و اکنون به نظر می‌رسد رفتن این بازیکن از تیم صدرنشین سوپر لیگ یونان در حال نهایی شدن است.


بعد از اینکه یوونتوس، بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون در گروه D فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان حریفان المپیاکوس یونان معرفی شدند، انصاری‌فرد امیدوار بود بتواند برابر این تیم‌های بزرگ به میدان برود و همانند سردار آزمون که فصل گذشته برابر بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید درخشید، خودی نشان دهد ولی این فرصت به او داده نشد.


فهرست المپیاکوس برای فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز شنبه اعلام شد که در بین 25 بازیکن و با وجود حضور چهار مهاجم در بین آنها، نام کریم انصاری‌فرد دیده نمی‌شود.


با خروج نام انصاری‌فرد از لیست اروپایی المپیاکوس یونان، ایران هیچ بازیکنی در بین 32 تیم حاضر در فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته