دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1396 - 09:21
دکتر خسرو مزرعی*

فصلی نوین در بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر : 208423

دانشگاه آزاد اسلامی، میراثی ارزشمند در جمهوری اسلامی ایران است که در طول 4 دهه گذشته، خدمات بسیاری را در عرصه‌های علمی و فرهنگی ارایه کرده است و اکنون در شرایط حساس جهانی، می‌کوشد طلایه‌دار پیشرفت‌های علمی دانش‌بنیان و کارآفرین باشد.
از لوازم تحقق این مطلوب اجتناب ناپذیر، تعاملات همگرایانه مجموعه مسئولان واحدهای دانشگاهی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تشکل‌های دانشجویی است.
دو مقوله فعالیت های علمی متناسب با نیازهای عصر حاضر و تقویت و گسترش ارزش های اسلامی و فرهنگی و تمدنی از جمله ماموریت های اساسی این بخش معظم از پیکره جامعه دانشگاهی و علمی کشور بویژه در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است.
در تحقق سیاست ها و اجرای درست و تاثیرگذار برنامه های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ وجه نمی توان نقش استادان متخصص و معتقد به ارزش های اسلامی و قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری را نادیده گرفت که امیدواریم بیش از گذشته، شاهد بالندگی آنان باشیم.
دانشگاه آزاد اسلامی به همت مدیران و مسئولان لایق و شایسته خود و همراهی بایسته اعضای هیات علمی و دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تشکل های دانشجویی، قطعا فصل نوینی از توفیقات را رقم خواهد زد.
توجه به نسل جدید و خلاق و آینده ساز و اجتناب از سیاست زدگی و سیاسی بازی های فرصت سوز و مخرب، قطعا باید سرلوحه اقدامات همه دوستان و عزیزان قرار گیرد تا شاهد دانشگاهی علمی تر و ارزشی تر در گستره داخلی و جهانی باشیم.
دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان آمادگی خود را در استفاده از نظرات راهگشای صاحب نظران و استادان ارجمند و دانشجویان گرامی و کارکنان خدوم در حوزه مسایل گوناگون اعلام می کند و به تعاملات راهبردی بیش از گذشته می اندیشد.
*معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته