دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1396 - 19:16
در گفت و گو با آنا؛

کریم باقری:منصوریان حاشیه‌ها را جمع کند استقلال به اوج برمی‌گردد/ امیدوارم پرسپولیس از صدر جدول پایین نیاید

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم منصوریان بتواند حاشیه‌های استقلال را جمع کند تا تیمش در هفته‌های آینده خوب نتیجه بگیرد.
کد خبر : 208400

*تیم ملی مقابل کره به آن چیزی که دنبالش بود رسید ؟


- همین که تیم ملی در سئول توانست از کره امتیاز بگیرد و رکورد‌هایش را حفظ کند یک موفقیت بزرگ است. خود کی‌روش و بازیکنان تیم ملی دوست داشتند در این بازی برنده می شدند اما همین که نباختن و دروازه تیم ملی هم باز نشد جای خوشحالی دارد.


* با رکوردی که تیم ملی از خود به جا گذاشته انتظارات از شاگردان کی‌روش در جام جهانی بالا رفته است؟


-همه دوست دارند تیم ملی در جام جهانی هم با این شرایط خوب شرکت کند تا به مرحله بعد صعود کند.


*امکانش هست؟


-چرا نباید نباشد. البته تا آغاز جام جهانی مدت زمان زیادی باقی مانده است . همان طور که گفتم باید شرایط به گونه‌ای پیش برود که تیم ملی بتواند شرایطی که امروز دارد را حفظ کند و حتی آن را ارتقا هم دهد.جدا از این موضوع باید بینیم در جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه می‌شویم .


*به نظر شما که سال‌ها در تیم ملی بازی کرده‌اید و تجربه بازی در جام جهانی را هم دارید بهترین برنامه برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور پرقدرت در جام جهانی چیست؟


- فکر می‌کنم کی‌روش برنامه‌هایش را به فدراسیون داده‌است.مدیران فدراسیون باید طبق برنامه‌کی‌روش کار‌ها را جلو ببرند.اگر این اتفاق بیفتد تیم ملی با شرایط خیلی خوبی راهی جام جهانی می شود.یکی از فاکتور‌هایی که کمک می‌کند تیم ملی با آمادگی خوبی به روسیه برود برگزاری بازی‌های دوستانه است. تیم ملی نیاز دارد با تیم‌های خوب دنیا بازی دوستانه انجام دهد تا بازیکنان با تجربه بهتری پا به جام جهانی بگذارند.


*از بحث تیم ملی خارج شویم .پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر بازی سرنوشت سازی مقابل الاهلی عربستان دارد؟
-شرایط تیم که خیلی خوب است. برای اینکه با آمادگی خوبی در بازی برگشت ظاهر شویم برانکو برنامه ریزی دقیقی انجام داده است و طبق آن داریم تمرین می‌کنیم.البته قبل از بازی با الاهلی باید در لیگ برتر به مصاف گسترش برویم.


* انجام این بازی پیش از دیدار با الاهلی برای پرسپولیس سخت نیست؟


-بالاخره چاره ای نیست. باید مقابل گسترش بازی کنیم . امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا با روحیه خوب مقابل الاهلی صف آرایی کنیم.


*با توجه به نتیجه بازی رفت شانس پرسپولیس را برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا چقدر می دانید؟


-بازی رفت تمام شد و ما اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در بازی برگشت الاهلی را ببریم. این بازی فینال است. باید ببریم .نگاه ما به این بازی اینگونه است.


*در صورت عبور از این مرحله باید به مصاف یکی از دو تیم العین و یا الهلال بروید که شما گویا دوست دارید با تیم اماراتی بازی کنید؟
- اول این را بگویم که تیمی که می خواهد قهرمان شود برایش فرقی نمی کند با چه تیمی بازی می کند. اگر من گفتم دوست دارم با العین بازی کنیم به این دلیل است که می توانیم در تهران به مصاف این تیم برویم که این موضوع یک امتیاز مثبت است. اگر با الهلال بیفتیم این امتیاز را از دست می‌دهیم.


*بازی رفت پرسپولیس مقابل الاهلی این موضوع را ثابت کرد که اختلاف منشا با طارمی فقط شایعه است این نشان می دهد رابطه بازیکنان با هم مناسب است.


- خدا را شکر همه چیز فعلا خوب است. ارتباط بازیکنان با هم خوب است و اصلا در پرسپولیس چنین بحث‌هایی وجود ندارد.


*پرسپولیس در لیگ هفدهم نشان داد که برای قهرمانی عزمش را جزم کرده است .


- در لیگ هفدهم امتیاز گرفتن خیلی مشکل شده است. دیگر حریف آسان وجود ندارد.همه تیم‌ها تلاش خودشان را می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.پیش از آغاز لیگ کی فکرش را می‌کرد پارس جم اینگونه نتیجه بگیرد و صدر جدول را از آن خود کند. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم از بالای جدول پایین نیاییم و امیدوارم که بچه ها با تمام تلاش و انگیزه و نشاطی که دارند بازی ها را یکی یکی با نتایج خوب پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در بالای جدول بمانیم.


*برخلاف پرسپولیس، استقلال وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد و شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که هیات مدیره استقلال به علیرضا منصوریان اولتیماتوم داده است؟


- اطرف استقلال و پرسپولیس حاشیه است .شاید در اطراف دیگر تیم ها هم حاشیه وجود داشته باشد اما به قدری نیست که به چشم بیاید اما در این دوباشگاه کوچک ترین حواشی هم این قابلیت را دارند که تبدیل به یک بحران شوند.به همین دلیل هم است که مدیریت حواشی در استقلال و پرسپولیس خیلی مهم است و تیمی موفق است که بتواند حواشی اطرافش را مدیریت کند. امیدوارم منصوریان هر چه زودتر بتواند حواشی استقلال را زودتر مدیریت کند .


*با شناختی که از منصوریان دارد این اتفاق می‌تواند قبل از پایان اولتیماتوم باشگاه به او بیفتد؟


-علی کاربلد است.امیدوارم منصوریان و مدیران استقلال بتوانند حاشیه‌های استقلال را هر چه زودتر مدیریت کنند.تماشاگران پرشور و و پر تعداد استقلال همیشه می خواهند تیم شان خوب نتیجه بگیرد و امیدوارم در آینده و در هفته های بعد شاهد حضور استقلال خیلی خوب در رقابت های لیگ برتر باشیم و این می تواند تنور لیگ را داغ تر و جذاب تر بکند و مسلما هر موقع استقلال و پرسپولیس خوب بودند هواداران سکو‌های ورزشگاه‌ها را پر کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته