دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 16:28

تشکیل مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی تا پایان خرداد

معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری تهران گفت: تا پایان خرداد مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی تشکیل می‌شود.
کد خبر : 20837

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، علی‌اصغر ناصربخت در حاشیه جلسه فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرستان تهران اظهار داشت: این جلسه به بررسی‌های بسترهای حقوقی و قضایی راه‌اندازی مجتمع فوریت‌های اجتماعی پرداخت.


وی ادامه داد: هدف از تشکیل مجتمع فوریت‌های اجتماعی ساماندهی آسیب‌دیدگان است که در سطح شهر پراکنده هستند و با ایجاد این مجتمع در عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه آسیب‌های اجتماعی انسجام ایجاد می‌شود.


ناصربخت افزود: به واسطه راه‌اندازی این مجتمع از موازی‌کاری‌های بین دستگاه‌های اجرایی و هزینه‌های خدمات اجتماعی کاسته می‌شود و دستگاه‌های متولی در اقدامی هماهنگ و منسجم پدیده زشت و نامناسب آسیب‌های اجتماعی را از سطح شهر تهران رفع می‌کند.


معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری تهران افزود: قطعاً برای تشکیل چنین مجتمعی نیاز به هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های مختلف است که البته چالش‌هایی در مسیر اجرا وجود دارد که با برگزاری جلسات متعدد مشکلات رفع می‌شود.


وی گفت: آنچه که مناسب شهر تهران است هماهنگی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی است که در اداره شهر تهران دخیل هستند و با تشکیل چنین مجتمعی مخالفتی نداشته‌اند و از این رو دستگاه‌های اجرایی، قضایی، شهرداری تهران، فرمانداری تهران و نهایتاً‌ استانداری به عنوان متولیان اصلی تمام همت خود را به کار بسته است که تا پایان خرداد این مجتمع راه‌اندازی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته