دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قرائت دعای عرفه در هلند با حضور حجه الاسلام والمسلمین شهاب مرادی

مراسم معنوی قرائت دعای روح بخش حضرت امام حسین علیه السلام (ع) با حضور حجه الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در روز عرفه هم نوا با زائران سرزمین وحی و سایر مسلمانان و شیعیان جهان در شهر لاهه هلند برگزار گردید.
کد خبر : 208359

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، این مراسم که در 9 شهریورماه 1396 برابر با 9 ذی‌حجه 1438 در لاهه برگزارشد،حجه الاسلام و المسلمین شهاب مرادی سخنران این مراسم مراسم در ارتباط با اهمیت روز عرفه و زوایایی از درس های معنوی دعای عرفه نکات نو و تازه ای را بیان کرد که مورد استقبال گسترده شیعیان مقیم واقع شد. همچنین حضور خانواده ها و جوانان و نوجوانان در برنامه قابل توجه بود.


مراسم معنوی قرائت دعای حضرت امام حسین علیه السلام (ع) با همت مجمع اهل بیت (ع) هلند در محل سالن اجتماعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه (خانه ایرانیان) برگزار گردید، اقشار مختلفی از شیعیان مقیم شامل اتباع کشورهای جمهوری اسلامی ایران، عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان و ... حضور داشتند. سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه و همکاران ایشان، روحانیون شیعه مقیم، روسای مراکز فرهنگی شیعی و برخی دیگر از شخصیتهای فرهنگی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.
برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته