دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1396 - 12:57
مدیر عامل شرکت آلومینیوم جنوب:

استانداردهای امنیتی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد فراتر از تصور است

مدیر عامل شرکت آلومینیوم جنوب گفت: استانداردهای امنیتی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بسیار فراتر از تصور و پیش بینی ما و در حد عالی بود.
کد خبر : 208353

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم جنوب با شرکت کنندگانی از سراسر کشور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.


محمد مهدی مستقیمی مدیرعامل شرکت آلومینیوم جنوب در باره برگزاری این آزمون گفت: شرکت آلومینیوم جنوب تصمیم گرفت برای تامین نیروی انسانی دوران بهره برداری خود در محل احداث کارخانه (لامرد) از واجدان شرایط با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری کند که در این خصوص دانشگاه های زیادی مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت با توجه به پتانسیل نیروی انسانی متخصص و امکانات و تجهیزات مدرن و تجربه چندین ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در برگزاری موفق آزمون های مختلف، قرارداد همکاری با این واحد دانشگاهی منعقد شد.


وی ادامه داد: با توجه به کیفیت عالی برگزاری این آزمون، استانداردهای امنیتی و آموزشی رعایت شده توسط واحد لامرد بسیار فراتر از تصور و پیش بینی مسئولان شرکت بود و از این بابت از دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و تمام مجموعه تحت امر وی کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم این همکاری مشترک زمینه ساز همکاریهای بیشتری شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم با تشکر از مسئولان شرکت آلومینیوم جنوب و سایت لامرد در اعتماد به مجموعه دانشگاهی واحد لامرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با دارا بودن اساتید مجرب و متخصص، سختکوش و با انگیزه یکی از بزرگترین قطبهای علمی جنوب کشور بوده که در سایه وحدت و مودت و بهره گیری از تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مدرن و به روز به پیشرفت های علمی قابل توجهی دست پیدا کرده و قطار توسعه و پیشرفت آن در حال حرکت به جلو است.


وی افزود: پس از درخواست مسئولان شرکت آلومینیوم جنوب از واحد لامرد جهت برگزاری آزمون استخدامی این شرکت، با توجه به شناخت و اعتمادی که از توان آموزشی، علمی-پژوهشی و اجرایی دانشگاه داشتیم، با کمال میل آماده همکاری شدیم و قابل ذکر است که تمام مراحل برگزاری این آزمون از قبیل طراحی وب سایت ثبت نام، تولید نرم افزار نمره خوان Mark Reader ، طراحی سوالات عمومی و تخصصی، اجرای آزمون کتبی و اعلام نتایج آزمون توسط کارکنان و اساتید مجرب و متخصص واحد لامرد انجام شد که در نوع خود کم نظیر است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از فرمانداری، دفتر نماینده، اداره برق، هلال احمر، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و تمامی عوامل اجرایی که در برگزاری آزمون همکاری داشتند تشکر و خاطرنشان کرد که با توجه به کنترل و ارزیابی تمام مراحل آزمون بخصوص محل قرنطینه اصلی توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت آلومینیوم جنوب و نیروهای انتظامی، صحت وسلامت آن مورد تایید مسئولین مربوطه قرار گرفت.


به گزارش آنا، این آزمون در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه نهم شهریور ماه سال جاری برگزار شد که در نوبت صبح 1423نفر در رشته های مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و در نوبت عصر نیز1301 نفر در رشته های مهندسی متالوژی،مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و شیمی از استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویر احمد به رقابت پرداختند.


پروژه آلومینیوم جنوب، بزرگ‌ترین طرح آلومینیوم کشور است که ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن را خواهد داشت. با توجه به کل تولید فعلی این محصول در کشور که معادل ۳۵۰ هزار تن است، این پروژه به تنهایی تقریبا برابر کل کشور تولید خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته