دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 07:55
در احکامی جداگانه

سرپرستان دو واحد دانشگاه آزاد ابقا شدند/ انتصاب 18 عامل خزانه‌دار در هیات امنای استانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرستان دو واحد دانشگاهی این دانشگاه را در سمت خود ابقا کرد. همچنین عوامل خزانه‌دار در هیات امنای 18 استان دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه منصوب شدند.
کد خبر : 20832

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده در احکامی جداگانه دکتر غلامرضا جانباز قبادی و دکتر رضا رجبی‌نژاد را به ترتیب در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار و سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آموزش بین‌المللی بندر انزلی ابقا و ابراز امیدواری کرد که نامبردگان با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.


عوامل خزانه‌دار 18 استان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند


همچنین با احکام نمایندگان تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر، خوزستان، خراسان جنوبی، کردستان، ایلام، زنجان، فارس، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، آذربایجان غربی، کرمان، قزوین، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، گیلان، همدان و اصفهان منصوب شدند.


براساس این احکام، رضا بحرانی در استان بوشهر، عباس کرمی در استان خوزستان، الله‌یار جامی موسویه در استان خراسان جنوبی، مرتضی فاتحی پور در استان کردستان، شمس‌الدین جمالی نصاری در استان ایلام، فرزانه ژاله‌منفرد در استان زنجان، هادی هادی‌پور در استان فارس، گلی رویین‌تن گشایه در کرمانشاه، حسین جعفری کاکلکی در استان چهار محال بختیاری، رضا آرش‌نیا در استان آذربایجان غربی، علیرضا فخرآبادی در استان کرمان، سید سعید قوامی در استان قزوین، محمود رضا رخشانی در استان سیستان و بلوچستان، محمدامین حکیمی در استان آذربایجان شرقی، پیمان علیدوست ذوقی در استان گیلان، سیدمهدی حسینی در استان همدان و حمیدرضا عمران پور در استان اصفهان به عنوان عوامل خزانه دار در هیئت امنای این استان ها منصوب شدند.


به گزارش آنا، جمشید پیرهادی نیز براساس حکم دکتر مهرداد نوابخش مشاور ریاست و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به عنوان عامل خزانه دار دبیرخانه استان تهران منصوب شد.


این عوامل خزانه داری در هیات امنای استانی به استناد ماده 18 آیین نامه مالی و معاملاتی و بنا به پیشنهاد خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب هیات امنای استان ها در این سمت منصوب و برای آنان ابراز امیدواری شده با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته