دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 09:10
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

ورمزیار: بازیکن پولکی به درد استقلال نمی‌خورد/ منصوریان باید در نفت بماند

صادق ورمرزیار گفت: برای موفقیت در فصل آینده، باید تغییرات بسیاری در استقلال صورت بگیرد.
کد خبر : 20823

پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با انتقاد از مدیران استقلال گفت: «به طور حتم نام‌هایی که از مربیان بزرگ خارجی برای سرمربیگری استقلال به میان آورده می شود بازی با افکار عمومی است. این مربیان دستمزدهای بسیار بالایی دارند و حضورشان در یک باشگاه ایرانی تقریبا غیرممکن است.»


ورمرزیار در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی مربی خارجی می تواند برای استقلال مفید واقع شود؟ اظهار داشت: «به نظر من مربی خارجی به خصوص از کشور کرواسی می تواند برای استقلال مفید باشد. این مربیان با وجود پایین بودن حقوقشان دانش مربیگری خوبی دارند. با نگاهی به تاریخ فوتبال ایران، مربیانی نظیر رایکوف، بلاژوویچ، برانکو و اسکوچیچ توانسته اند تاثیرات مثبتی در فوتبال ایران داشته باشند.»


هافبک سابق استقلال درباره انتقادات صورت گرفته از امیر قلعه نویی نیز گفت: «پیروزی و شکست یک تیم متعلق به سرمربی است. قلعه نویی هم از این امر مستثنی نیست و باید در زمان شکست ها هم پاسخگو باشد. اینکه می گوید استقلال مشکلات و کمبود‌های بسیاری داشت دلیل قانع کننده نیست. اگر این طور بود می توانست استعفا بدهد. ضمن اینکه بازیکنان استقلال بارها به خاطر پول از حضور در تمرینات سرباز زدند و قهر کردند. اعتقاد دارم بازیکن پولکی به درد استقلال نمی خورد.»


کاپیتان سابق آبی پوشان عدم کمک فکری مربیان استقلال به قلعه نویی را مشهود دانست و عنوان کرد: «اینکه قلعه نویی از آنها کمک فکری نمی خواست یا این مربیان توانایی چنین کاری را نداشتند را نمی دانم، اما اطمینان دارم هیچ گونه کمک فکری از جانب مربیان استقلال به قلعه نویی صورت نمی گرفت.»


وی با اشاره به مشکلات جسمانی بازیکنان استقلال در لیگ چهاردهم اظهار داشت: «وضعیت بدنی بازیکنان استقلال به حدی بغرنج بود که در بیش از 10 بازی، برد را با باخت عوض کردند.»


ورمرزیار افزود: «یکی دیگر از مشکلات استقلال، نبود انگیزه کافی در بین اعضای این تیم بود. این بی انگیزگی در تمام ارکان تیم اعم از مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان به چشم می خورد. به طور حتم اگر استقلال می‌خواهد در فصل آینده نتایج خوبی بگیرد باید تغییرات بسیاری را صورت دهد. ضمن این که تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به لحاظ فنی در حد این تیم نیستند. در حال حاضر استقلال در پست‌های دروازه‌بان، دفاع مرکزی، هافبک هجومی، هافبک راست و مهاجم با مشکلات جدی روبروست.»


بازیکن سابق استقلال ادامه داد: «نکته مهمی که مدیران استقلال باید به آن توجه داشته باشند این است که نباید به دنبال بزیکنان گران قیمت بروند. بازیکن پولکی به درد استقلال نمی خورد. استقلال به بازیکنانی نیاز دارد که عاشق این تیم باشند.»


وی درباره وجود شایعاتی مبنی بر حضور منصوریان در استقلال گفت: «منصوریان از دوستان نزدیک من است. به او پیشنهاد می کنم در این شرایط به استقلال نیاید و در نفت بماند. منصوریان عملکرد خوبی در نفت داشته، اما برای موفقیت در استقلال به تجربه بیشتری نیاز دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته