دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1396 - 17:07

مصاف دانشگاه و سایپا در افتتاحیه لیگ برتر واترپلو

دور رفت بیست و همفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از فردا آغاز می شود.
کد خبر : 208224

به گزارش گروخ ورزشس آنا،از روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو ؛ دور رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ با سه دیدار آغاز می‌شود.


افتتاحیه لیگ امسال تکرار فینال فصل گذشته لیگ برتر است. جدال قهرمان و نایب قهرمان بیست و ششمین دوره لیگ برتر بدون شک جذابیت ویژه ای به شروع فصل جدید لیگ امسال خواهد داد. تیم دانشگاه آزاد در سالهای گذشته مدعی اول عنوان قهرمانی بوده است و در فصل قبل توانست با شکست سایپا در فینال، قهرمانی بیست و ششمین دوره لیگ برتر را از آن خود کند. در طرف دیگر سایپا که دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند امید دارد تا با بازیکنان جدید خود نوار قهرمانی های پیاپی دانشگاه را بشکند و در لیگ بیست و هفتم بر سکوی نخست بایستد. این دیدار ساعت ۱۶:۰۰ در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به قضاوت نادر غفوری و مسعود رضوانی با نظارت علی محب و سیروس طاهریان برگزار می‌شود.


دربی نفتی ها به میزبانی امیدیه نیز از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز می‌شود. دیدار دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران همواره یکی از بازی های پرطرفدار لیگ برتر بوده است. این بازی نیز تکرار دیدار رده بندی فصل گذشته است که امیدیه موفق شد با اختلاف یک گل پیروز از آن خارج شود و بر سکوی سوم قرار گیرد . نفت و گاز گچساران که فصل گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد امسال نیز امیدوار است با بازیکنان بومی خود بار دیگر شگفتی سازی کند. محمدی و شریفیان قضاوت این دیدار را با نظارت بیک و قاطع برعهده دارند.


اما ساعت ۱۷:۳۰ در سومین و آخرین دیدار از هفته اول لیگ برتر تیم های نیروی زمینی ارتش و شهید نوفلاح رو در روی هم قرار می‌گیرند. نیروی زمینی که سال گذشته از صعود به چهار تیم جا ماند، امسال با تمام قدرت برای جبران آمده است. بازیکنان جوان نوفلاح نیز انگیزه بالایی برای این بازی دارند تا بتوانند نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنند. داوری این دیدار بر عهده فخری نژاد و است و ناظر بازی مرتضی شریعت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب