دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1396 - 16:30
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

کره جنوبی صفر- ایران صفر/ رکورد‌ها دست نخورده باقی ماند

بازی تیم های کره جنوبی و ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا رکورد یوز‌های ایرانی دست نخورده باقی بماند.
کد خبر : 208217

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی روسیه، دو تیم ایران و کره جنوبی در شهر سئول از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند.


ترکیب کره جنوبی


کیم سئونگ جیو، کیم یانگ وون(کاپیتان)، کیم مین جائه، چویی چول سون، کیم جین سو، یانگ هیونگ سو، کو جائه چول، لی جائه سونگ(73- کیم شین ووک)، سون هئونگ مین، وون چانگ هون و هوانگ هی چان.
سرمربی: شین تائه یونگ


ترکیب ایران


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد انصاری، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری(76- روزبه چشمی)، اشکان دژاگه(63- مهدی طارمی) و رضا قوچان‌نژاد(55- علی کریمی)
سرمربی: کارلوس کی‌روش


داور: پیتر گرین(استرالیا)؛ کمک‌ها: دیوید والش، ناتان مک دونالد و دیمیتری ماشنزوف(قرقیزستان)/ ناظر داوری: سیدکریم عبدل(اردن)/ ناظر مسابقه: روبرت تورس(گوام)



گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:


دقیقه 5: هئونگ مین با شوت روی پا از سمت چپ و پشت محوطه جریمه قصد گلزنی داشت که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 10: تکل پورعلی‌گنجی در جناح راست میانه زمین موجب شد تا کارت زرد اول بازی را دریافت کند.


*دقیقه 13 :موقعیت عالی برای ایران را محمد انصاری با ضربه‌ای بی دقت از دست داد. او در داخل محوطه جریمه کره‌جنوبی صاحب موقعیت خوبی شد اما این توپ راه اوت شد.


*دقیقه 14: خطای انصاری فر روی بازیکن کره ای، موقعیتی را درون محوطه جریمه برای بازیکنان کره ای ایجاد کرد. «سان» بازیکن کره ای که بود که نتوانست از این موقعیت برای تهدید دروازه ایران و گلزنی استفاده کند.


*دقیقه 18: موقعیت بسیار خوب برای تیم ملی کره با ضربه سر کیونگ سو همراه شد اما ضربه سر او از کنار دروازه ایران راهی اوت شد.


*دقیقه 26: بعد از اینکه ضربه احسان حاج صفی گلی را برای تیم ملی فوتبال ایران به همراه نداشت، بازیکنان کره جنوبی یک موقعیت ضد حمله برای گلزنی به دست آوردند که البته ثمری برای آنها نداشت.


*دقیقه 33: مصدومیت وحید امیری که در اثر برخورد با حریف کره ای ایجاد شد، توقف چند دقیقه ای بازی را به همراه داشت.


*دقیقه 36: سعید عزت الهی هم به دلیل برخورد با بازیکن کره ای دچار آسیب دیدگی شد.


*دقیقه 38: شوت رضا قوچان نژاد را دروازه بان کره جنوبی مهار کرد.


*دقیقه 41: پاسکاری بازیکنا ایران، رضا قوچان نژاد را در موقعیت گلزنی قرار دارد اما به اوت رفتن توپ توسط مدافعان کر جنوبی، فرصت استفاده از این موقعیت را از این بازیکن و تیم ایران گرفت.


*دقیقه 44:و برای نیمه اول دیدار تیم های ایران و کره جنوبی دو دقیقه وقت اضافه از سوی داور استرالیایی اعلام شد.


*دقیقه 46: اولین حمله تیم ایران در نیمه با ضربه بی ثمر رامین رضائیان که به اوت رفت، منجر به گل نشد.


* دقیقه 52: سروش عزت الهی به دلیل برخورد شدید با بازیکن کره بادریافت کارت قرمز از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.


*دقیقه 54: کارلوس کی روش اولین تعویض خود را انجام داد و علی کریمی را به جای رضا قوچان نژاد وارد زمین کرد.


*دقیقه 63: دومین تعویض در ترکیب تیم ملی ایران انجام شد. بر این اساس اشکان دژاگه جای خود در زمین را به مهدی طارمی داد.با خروج دژاگه بازوبند کاپیتانی به احسان حاج صفی رسید.


*دقیقه 68:ملی پوشان کره جنوبی موقعیتی را که در محوطه ایران به دست آورده بودند با سماجت رامین رضائیان از دست دادند.


* دقیقه 70:مهدی طارمی می توانست یک موقعیت گلزنی برای خود و تیم ایران ایجاد کند که البته توسط دروزاره بان کره ای چنین نشد.


*دقیقه 78: اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود کره جنوبی فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت بازیکن کره از بالای دروازه تیم ملی فوتبال ایران راهی اوت شد.


*دقیقه ۸۴: دومین تعویض در ترکیب تیم ملی کره جنوبی انجام شد. در این جابه جایی کیم جائه از زمین خارج شد و جای خود را به کیم ژو داد.


* دقیقه ۸۶: خروج به موقع بیرانوند قبل از اینکه بازیکن کره ای به نام کیم شین از توپ ارسالی هم تیمی هایش برای ضربه سَر استفاده کند، این موقعیت را از وی گرفت.


قیقه 2+90: شوت بی‌دقت لی دونگ گوک از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی به اوت رفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته