دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمار تولید فیلم‌های سینمایی سال 96+جدول

بیش از 30 فیلم سینمایی توسط کارگردانان مطرح و کارگردانان فیلم اولی مراحل تولید خود را پشت سر می گذارند که احتمال حضور هر یک از آن‌ها در جشنواره سی و ششم فیلم فجر وجود دارد.
کد خبر : 208163

به گزارش خبرنگار فرهنی آنا، هر سال پس از پایان جشنواره فیلم فجر که آغاز سال سینمایی در کشور است، تولیدات جدید سینمایی آغاز می‌شود. فیلمنامه ها پس از فرستاده شدن به ارشاد و دریافت پروانه ساخت مراحل پیش تولید خود را آغاز می‌کنند و اکثر صاحبان آثار درصدد هستند فیلم جدید خود را برای مهمترین رویداد سینمایی کشور که جشنواره فیلم فجر است آماده کنند.


بعد از شروع سال جدید معمولا مجوزهای ساخت صادر می شوند و کارگردانان پیش تولید آثار سینمایی خود را آغاز می‌کنند و به مرحله فیلمبرداری می‌رسند.


امسال نیز طبق روال هر ساله فیلم های سینمایی در دست تولید هستند که قرار است اغلب آن ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با دبیری ابراهیم داروغه زاده رونمایی شوند. در این گزارش به معرفی آنها می‌پردازیم و از مراحل تولیدشان باخبر خواهیم شد.


فیلم سینمایی «پرواز به وقت شام»


جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا آخرین روزهای فیلمبرداری خود را پشت سر می گذارد. از عوامل این فیلم که با سرمایه‌گذاری سازمان اوج ساخته می‌شود، می‌توان به مریلا زارعی به عنوان دستیار، بابک پناهی طراح صحنه و لباس، مهدی جعفری مدیر فیلم‌برداری و محمد خزاعی اشاره کرد.


بابک حمیدیان و هادی حجازی فر بازیگران جدیدترین ساخته حاتمی کیا هستند و موضوع این فیلم به حملات تروریستی و تفکیری‌ها در سوریه اختصاص دارد.



فیلم سینمایی «چشم عروسک»


تازه ترین ساخته رسول صدرعاملی مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد. «چشم عروسک» مضمونی اجتماعی دارد و به یکی از دغدغه‌های امروز جوانان و جامعه می‌پردازد. با اینکه دخترهای جوان ناشناخته ای برای ایفای نقش در این فیلم تست بازیگری داده اند اما هنوز اسامی بازیگران این فیلم مشخص نشده است.


پرویز شهبازی به عنوان نویسنده و مسعود ردایی؛ تهیه کننده این فلیم سینمایی هستند.


فیلم سینمایی «دل دیوانه»


«دل دیوانه» ساخته بهمن فرمان آرا است که این روزها مراحل فنی خود را سپری می کند. در جدیدترین ساخته فرمان آرا، بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی نصیریان، علی مصفا، رویا نونهالی، صابر ابر، مریم بوبانی، پانته آ پناهی ها و کامیار فرجاد به ایفای نقش می پردازند.


«دل دیوانه» ماجرای نویسنده ای است که پس از ترک آسایشگاه روانی متوجه دگرگونی ها و تغییرات جهان اطرافش شده و بر پریشانی های درونیاش افروده می شود.



فیلم سینمایی «سرو زیر آب»


آخرین ساخته محمدعلی باشه آهنگر آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند. در این فیلم بابک حمیدیان، مینا ساداتی، مسعود رایگان و هومن برق نورد به ایفای نقش می پردازند.


قصه «سرو زیر آب» در مورد شهدای گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهدا و نورد لوله اهواز افتاده است و تهیه کننده آن سیدحامد حسینی و مدیرفیلمبرداری آن علیرضا زرین دست است.



فیلم سینمایی «شعله ور»


«شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم که داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.


امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدینیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازیگران این فیلم هستند.



فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا»


«اولین امضا برای رعنا» به کارگردانی علی ژکان است که این روزها مراحل فنی خود را انجام می دهد. نیوشا ضیغمی و دو بازیگر ترک زبان بازیگران این فیلم هستند.


این فیلم ماجرای داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه چند سال قبل با همسرش رعنا ازدواج کرده است. آن دو یک پسر به نام نیما دارند که ۶ ساله است. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده، اما هیچکدام از این کتاب ها نتوانسته اند برای او پولی به همراه بیاورند. خانواده در خانه ای اجاره‌ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی و اجاره مختصری می پرداختند، اما طولی نمی کشد که آن دوست قدیمی تماس گرفته و می گوید قصد دارد در خانه اش ساکن شود. این خبر زندگی جهان را به هم می ریزد.



فیلم سینمایی «کامیون»


جدیدتری اثر کامپوزیا پرتوی، «کامیون» نام دارد که در آن سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی ایفای نقش می کنند.


«کامیون» که آخرین مراحل فنی خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر پشت سر می گذارد هنوز داستانی از آن منتشر نشده است.



فیلم سینمایی «هزارپا»


«هزارپا» دومین فیلم کمدی در کارنامه ابوالحسن داودی بعد از فلیم سینمایی «نان عشق موتور هزار» است که بیشتر مربوط به مسایل دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ است و به واقعیت های آن زمان که حالا دیگر کم و بیش برخی از آنها تبدیل به یک شوخی شده و قابل پرداخت است، مربوط می شود.


در این فیلم به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است، رضا عطاران، جواد عزتى، سارا بهرامى، مهران احمدى، لاله اسکندرى، سعید امیرسلیمانى، شهره لرستانى، امید روحانى، سپند امیرسلیمانى، امیر مهدى ژوله، سینا رازانى، حسین سلیمانى، محمد نادرى، على عامل هاشمى، علی صالحى، نعیمه نظام دوست، بهرام ابراهیمى، ارشا اقدسى، شهین تسلیمى، اشکان منصورى، حمیدرضا فلاحى، علی یعقوبى، فرید شهریارى، امیر صادقى، منصور نورى، حسین حسینیان، مهدى جعفرى، مبین رستگار، غلام میرزایى، پیام زمانى ایفای نقش می پردازند.



فیلم سینمایی «زالاوا»


این فیلم به کارگردانی ارسلان امیری در مرحله پیش تولید قرار دارد، بازیگران آن هنوز مشخص نشده اند و نویسندگان: آیدا پناهنده، هومان فاضل، ارسلان امیری و تهیه کننده: مستانه مهاجر است.


فیلم سینمایی «مشت در وقت اضافه»


این فیلم جدیدترین ساخته مهدی فخیم زاده است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و اسامی بازیگران آن نیز مشخص نشده است.


«مشت در وقت اضافه» به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی اکشن موسوم است موضوع خود را برای مخاطب مطرح می کند.


فیلم سینمایی «بمب»


«بمب» به کارگردانی پیمان معادی و با بازی لیلا حاتمی، پیمان معادی، حبیب رضایی است که مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.


داستان این فیلم به روزهای موشک‌باران تهران در دهه شصت برمی‌گردد و محمدرضا تخت کشیان؛ تهیه کننده و محمود کلاری؛ مدیرفیلمبرداری این فیلم هستند.



فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»


مصطفی کیایی فیلم جدید خود را با نام «چهارراه استانبول» با بازی بهرام رادان و محسن کیایی به زودی مقابل دوربین میبرد و اکنون مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد.


این فیلم به ماجرای ریختن ساختمان پلاسکو می پردازد.


فیلم سینمایی «جاده قدیم»


«جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت و با بازی آتیلا پسیانی، مهتاب کرامتی، پرویز پورحسینی در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و فیلمی با موضوع خانوادگی است و قصه یک زن و شوهر را روایت می‌کند.


منیژه حکمت؛ کارگردان و تهیه کننده این فیلم و داریوش عیاری؛ مدیرفیلمبرداری آن است.


فیلم سینمایی «کار کثیف»


این فیلم به کارگردانی خسرو معصومی مراحل پایانی تدوین خود را پشت سر می گذارد، مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع کار و مهاجرت می‌پردازد.


پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم‌نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آروز ابی‌زاده، پیام احمدی‌نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی، بهادر اونلو بازیگران این فیلم هستند.



فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده»


جدیدترین ساخته هومن سیدی «مغزهای کوچک زنگ زده» نام دارد مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد. در آن نوید محمدزاده و حامد بهداد بازی، مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، لادن ژاوه‌وند، مهیار راحت‌طلب، مهرداد بهاالدینی، معیین شاهچراغی، اشکان حسن‌پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تی‌ام منیری، تبسم جمالی‌پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان و نازنین بیاتی به ایفای نقش می پردازند.


در خلاصه داستان «مغزهای کوچک زنگ زده» آمده است: «داستان مغزهایی است که زنگ زده اند.»



فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم»


بهمن گودرزی این فیلم را کارگردانی کرده است که تولید آن به پایان رسیده است. در این فیلم مجید صالحی، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، علی مسعودی، بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی، مهران رجبی، مجید شهریاری، ساقی زینتی، مختار سائقی، خشایار راد، امیرکیوان معصومی، بهشاد مختاری، محسن عطار، منوچهر صفرخانی، رکسانا محمدرضا، آناهیتا علی نژاد و ... با ایفای نقش می پردازند.


این فیلم مضمونی کمدی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: دو جوان که سودای بازیگری و خوانندگی را در سر می پرورانند به امید رسیدن به آرزویشان از شهرستان به تهران می آیند و در ادامه داستان دچار ماجراهای بسیار جالبی می شوند.



فیلم سینمایی «گرگ بازی»


فیلم سینمایی «گرگ بازی» اولین ساخته سینمایی بلند عباس نظام دوست است که هنرمندانی چون علی مصفا، هانیه توسلی و نگار جواهریان در آن به ایفای نقش می پردازند. این فیلم که تصویربرداری خود را از نیمه بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده است این روزها مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر میگذارد.


مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی هنرمند خوب کشورمان کار تدوین این فیلم را برعهده دارد.


«گرگ بازی» درباره چند دوست قدیمی یک شب در خانه ی موروثی یکی شان جمع می شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می دهد.



فیلم سینمایی «دارکوب»


بهروز شعیبی مراحل فنی جدیدترین ساخته سینمایی خود را پشت سر می گذارد.


در این فیلم که داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند، مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور و هادی حجازی‌فر به ایفای نقش می پردازند.



فیلم سینمایی «یواشکی»


رضا درمیشیان فیلم سینمایی «یواشکی» را در دست تولید دارد. تمام فیلمبردارى این فیلم در کشور نیوزلند انجام شده است و فیلم محصول مشترک ایران و نیوزلند است. در این فیلم علاوه بر نوید محمدزاده و باران کوثری بازیگرانى از کشور نیوزلند حضور دارند.


«یواشکی» به پایان تولید رسیده و احتمال حضور آن در جشنواره سی و ششم فجر وجود دارد.



فیلم سینمایی «عرق سرد»


این فیلم ساخته سهیل بیرقی است که آخرین روزهای فیلمبرداری خود را سپری می کند.


باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.



فیلم سینمایی «فصل شکار»


«فصل شکار» به کارگردانی داریوش یاری است که این روزها مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.


«فصل شکار» سومین فیلم بلند سینمایی داریوش یاری پس از «دخیل» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» است که موضوعی آسیب شناسانه در حوزه اجتماعی دارد و حامد کمیلی، مهران احمدی و مهیا دهقانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که تهیه کنندگی آن نیز بر عهده علیرضا ابوالقاسمی نژاد است.



فیلم سینمایی «من اینجا چی می خوام»


جدیدترین ساخته مسعود اطیابی در آستانه فیلمبرداری است و قرار است اواخر شهریور ماه در سائوپائولو مقابل دوربین برود.


در این فیلم که از حضور حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی برای ایفای نقش‌های اصلی بهره می‌گیرند، قرار است بازیگران خارجی به گروه بازیگران ایرانی اضافه شوند.


با پیش‌بینی‌های انجام شده فیلم ظرف 2 ماه در برزیل جلوی دوربین می‌رود و هیچ صحنه ای در ایران فیلمبرداری نمی‌شود. بازیگران ایرانی در روزهای آتی به برزیل خواهند رفت و پژمان جمشیدی به دلیل حضور در فیلم «لونه زنبور» اواسط شهریورماه به گروه اضافه می‌شود.


«من اینجا چی می خوام» نام موقت است که برای دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد انتخاب شده است و نام فیلم تغییر می‌کند. این فیلم داستان کمدی-اجتماعی را به تصویر می کشد.


فیلم سینمایی «دم سرخها»


این فیلم به کارگردانی آرش معیریان در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.


«دم سرخها» فیلم کمدی است و به دغدغه و مشکلات جوانان می پردازد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم.
بهنوش بختیاری، جواد رضویان، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی، سعید پیردوست، مجید یاسر، عباس جمشیدی فر، شهین تسلیمی، نگین معتضدی، ماشاا… شاهمرادی زاده و محیا اسناوندی بازیگران این فیلم هستند.



فیلم سینمایی «دختر شیطان»


قسمت دوم «سلام بمبئی» با عنوان «دختر شیطان» و به کارگردانی قربان محمدپور است که این روزها مراحل پیش تولید خود را سپری می کند و قرار است از اواخر آبان ماه در کشور هند مقابل دوربین برود.


هنوز بازیگران این فیلم سینمایی انتخاب نشده اند و حضور محمدرضا گلزار نیز قطعی نیست.


فیلم سینمایی «خوک»


جدیدترین ساخته مانی حقیقی «خوک» نام دارد که قرار است فیلمبرداری آن از اواسط شهریور ماه جاری آغاز شود.


در این فیلم حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، سیامک انصاری، علی باقری و آیناز آذرهوش قرار است به ایفای نقش بپردازند.


فیلم سینمایی «همه چی عادیه»


این فیلم به کارگردانی محسن دامادی است که با پایان یافتن مراحل تولید آماده نمایش شده است.


عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات، سحر قریشی، نگین معتضدی، صفر کشکولی، بیتا عالمی، اسما حسینی، امیر جنانی و عرفان حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


«همه چی عادیه!» روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می شود که دانش و تجربه ای از آنها ندارد.



فیلم سینمایی «هت تریک»


در «هت تریک» به کارگردانی رامتین لوافی که مرحله صداگذاری خود را پشت سر گذاشته است، امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، ماهور الوند و صابر ابر ایفای نقش می کنند.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: یه عبارت بی مزه هست که میگه آدما یه دفعه تغییر نمیکنن، این ماییم که دیر به دیر نگاشون می‌کنیم.



فیلم سینمایی «ماهور»


این فیلم به کارگردانی حمید زرگرنژاد است که مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.


کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم نقش آفرینی می کنند.



فیلم سینمایی «لس‌آنجلس-تهران»


«لس‌آنجلس-تهران» عنوان جدیدترین اثر تینا پاکروان است که به تازگی فیلمبرداری خود را آغاز کرده است.


مهناز افشار، ماهایا پطروسیان، ژوبین رهبر ، زهیر یاری، شیرین یزدان بخش و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم»


این فیلم به کارگردانی علیرضا امینی، فیلمبرداری خود را بهمن ماه سال گذشته به اتمام رساند و اکنون آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.


مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، سیروس کهوری نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی و پژمان جمشیدی، سایر بازیگران: پانته آ مهدی نیا، پوریا میان دهی، سیاوش جعفری، حسام حمیدی، محمدرضا موهبتی، وحید ثابت قدم، شیما مرزی، شهریار حیدری، پژواک ایمانی، علیرضا شریعتی، شهرام فارابی، محمد طایفه و ماهک خرسندی بازیگران این فیلم هستند.



فیلم سینمایی «رونا جان»


فیلم سینمایی «روناجان» کاری از برادران محمودی تا پایان سال جاری کلید خواهد خورد.


این فیلم یک فیلم اجتماعی است که بحث عاشقانه در آن وجود دارد اما نه به آن پررنگی که فکر کنید. هنوز اسامی از بازیگران آن منتشر نشده است.


فیلم سینمایی «روسی»


این فیلم به کارگردانی امیرحسین ثقفی است که از اواخر تیرماه امسال مقابل دوربین رفته است و اکنون مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر می گذارد.


«روسی» مانند سایر ساخته‌های پیشین این کارگردان از مضمونی اجتماعی برخوردار است. فیلم شخصیت‌های متعددی دارد و دارای پروداکشن عظیمی است.


هنوز لیست بازیگران این فیلم جایی اعلام نشده است.


فیلم سینمایی «آستیگمات»


«آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی مراحل صداگذاری خود را توسط بهمن اردلان پشت سز میگذارد.


مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی، بهنوش بختیاری، محمد شاکری، نیکی کریمی گروه بازیگران «آستیگمات» را تشکیل می‌دهند.


پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش «آستیگمات» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باشد و روابط انسانی افراد جامعه را روایت می‌کند.



فیلم سینمایی «موریانه»


فیلم سینمایی «موریانه» به کارگردانی مسعود حاتمی است که در مرحله صداگذاری قرار دارد و احتمالا اولین حضور خود را در جشنواره فیلم برلین تجربه خواهد کرد.


فیلم سینمایی «موریانه» با بازی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم ماجرای 24 ساعت از زندگی زوج جوانی است که در جاده سپری می‌شود.



جدول تولید سینمایی سال 96






















































































































































































کارگردان



عنوان فیلم



آخرین مرحله تولید



ابراهیم حاتمی کیا



پرواز به وقت شام



روزهای پایانی فیلمبرداری



رسول صدرعاملی



چشم عروسک



پیش تولید



بهمن فرمان آرا



دل دیوانه



مراحل فنی



محمدعلی باشه آهنگر



سرو زیر آب



مراحل فنی



حمید نعمت الله



شعله ور



مراحل فنی



علی ژکان



اولین امضا برای رعنا



مراحل فنی



کامپوزیا پرتوی



کامیون



آخرین مراحل فنی



ابوالحسن داودی



هزارپا



پایان فیلمبرداری



ارسلان امیری



زالاوا



پیش تولید



مهدی فخیم زاده



مشت در وقت اضافه



پیش تولید



پیمان معادی



بمب



مراحل فنی



مصطفی کیایی



چهارراه استانبول



پیش تولید



منیژه حکمت



جاده قدیم



فیلمبرداری



خسرو معصومی



کار کثیف



پایان تدوین



هومن سیدی



مغزهای کوچک‌ زنگ‌زده



مراحل فنی



بهمن گودرزی



ما خیلی باحالیم



آماده نمایش



عباس نظام‌دوست



گرگ بازی



تدوین و صداگذاری



بهروز شعیبی



دارکوب



مراحل فنی



رضا درمیشیان



یواشکی



پایان تولید



سهیل بیرقی



عرق سرد



آخرین روزهای فیلمبرداری



داریوش یاری



فصل شکار



مراحل فنی



مسعود اطیابی



من اینجا چی می‌خوام



در آستانه فیلمبرداری



آرش معیریان



دم سرخ ها



فیلمبرداری



قربان محمدپور



دختر شیطان



پیش تولید



مانی حقیقی



خوک



در آستانه فیلمبرداری



محسن دامادی



همه جی عادیه



آماده نمایش



رامتین لوافی



هت تریک



پایان صداگذاری



حمید زرگرنژاد



ماهور



مراحل فنی



تینا پاکروان



لس‌آنجلس-تهران



فیلمبرداری



علیرضا امینی



من دیوانه نیستم



آخرین مراحل فنی



جمشید محمودی



رونا جان



در آستانه فیلمبرداری



امیرحسین ثقفی



روسی



فیلمبرداری



مجیدرضا مصطفوی



آستیگمات



صداگذاری



مسعود حاتمی



موریانه



صداگذاری






بر اساس این گزارش می توان امید داشت که امسال در جشنواره فیلم فجر شاهد فیلم هایی با کارگردانان مطرح سینمای کشور باشیم. البته اگر این فیلمسازان قصد حضور در مهمترین جشنواره سینمای کشور را داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته