دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 15:29
همزمان با اعیاد شعبانیه:

جشن فارغ‌التحصیلی 160 فرهیخته در واحد فلاورجان برگزار شد

به همت حوزه معاونت دانشجویی هفتمین جشن فارغ التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور مسئولان محلی و استادان در سالن اجتماعات این واحد برگزار شد.
کد خبر : 20804

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در این مراسم که 160 نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف میکروبیولوژی، زیست شناسی عمومی، جانوری و گیاهی، بیوشیمی، ژنتیک، پرستاری، مامایی، کامپیوتر و زبان انگلیسی به همراه خانواده حضور داشتند، گفت: خداوند متعال را شاکریم که توانستیم در طول مدت تحصیل در خدمت شما عزیزان باشیم و به شما دانش آموختگان که با تلاش و کوشش وافر توانستید مراحلی از تحصیل را با موفقیت پشت سر بگذارید تبریک می گویم.


دکتر سیما یحیی آبادی تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه با همت، تلاش و برنامه ریزی به عنوان سفیران دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت خالصانه به جامعه تلاش کنند.


رئیس واحد فلاورجان خطاب به فارغ التحصیلان اظهار کرد: امروز روز بیاد ماندنی برای شما عزیزان خواهد بود چون که شما برای گذراندن دوران تحصیل خود زحمات زیادی را متحمل شدید و خانواده شما هم با فراهم کردن امکانات متحمل سختیهای زیادی شده اند که اولا شما باید قدردان زحمات والدین خود باشید و ثانیا با همت و تلاش در خدمت خالصانه به جامعه گام بردارید.


یحیی آبادی افزود: همه مجموعه دانشگاه تلاش کردند تا شما عزیزان بتوانید در یک محیط سالم علمی و فرهنگی تحصیل کنید و در مسیر خودسازی و آموختن علم قدم بردارید که ما امیدواریم شما بتوانید همواره در حال آموختن و تحصیل علم باشید و مایه افتخار خود، خانواده و جامعه باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته