دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام انصاریان:

شهدای مدافع حرم بهترین الگوی ایثار و فداکاری برای جوانان هستند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد که شهدای مدافع حرم بهترین الگوی ایثار و فداکاری برای جوانان هستند.
کد خبر : 207983

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت الاسلام حمید انصاریان در مراسم گرامیداشت هفته دولت و مقام شهیدان رجایی و باهنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در طول دولت کوتاه خود توانستند مدیریت اصیل اسلامی را به نمایش گذاشته و آن را جاودانه کنند.


دکتر انصاریان گفت: در جامعه اسلامی باید مدیران و مسئولان توجه بیشتری به شعائر اسلامی داشته باشند و ملاک تعیین آنها هم عمل قاطع به احکام اسلامی باشد.


.


عضو هیات علمی دانشگاه با تشریح ابعاد شهادت شهید ححجی در سطح ملی و بین المللی گفت: شهید حججی راه و مرام حیدری را پیش روی خود قرار داد و در برابر جنایتکار‌ترین و پلید‌ترین دشمنان اسلام ایستاد و در این راه مقدس شهادت همراه با سعادت را از پروردگار خود هدیه گرفت.


وی با اشاره به الگوبرداری نسل جوان کشور از مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولان به گونه ای باشند که جوانان ما با مشاهده عملکرد آنها جذب دین شده و الگوهای ناب اسلامی را به عنوان الگو انتخاب کنند.


انصاریان با اشاره به امنیت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی در منطقه افزود: همه مسئولان و آحاد ملت باید نعمت کار و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاکر بوده و در راستای تحقق آرمان های انقلاب، امام و شهدا گام بردارند.


مراسم گرامیداشت هفته دولت و مقام شهیدان رجایی و باهنر به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته