دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 15:09
ملک‌زاده در همایش ملی نانو تکنولوژی:

مجوز 15 رشته کارشناسی ارشد و دکترا در واحد گچساران صادر می‌شود/ افتتاح مرکز تحقیقاتی در ماه آینده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: پانزده رشته جدید کارشناسی ارشد و دکترا برای راه اندازی در واحد گچساران در حال صدور مجوز پذیرش دانشجو از وزارت علوم است.
کد خبر : 20792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسدالله ملک‌زاده در نخستین همایش ملی نانو تکنولوژی در شیمی و مهندسی شیمی که در سالن همایش های واحد گچساران با حضور اندیشمندان سراسر کشور برگزار شد، بیان کرد: توجه به درآمدزایی در قالب حمایت از طرح های پژوهشی از مهمترین رویکردهای دانشگاه کچساران است.


وی از افتتاح مرکز تحقیقاتی واحد گچساران در یک ماهه آینده خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی مرکز رشد با کشت گیاهان دارویی در نیم هکتار، مرکز تحقیقاتی شفا و برگزاری همایش های علمی بین المللی را از دیگر برنامه های حمایت از پژوهشگران این مرکز علمی است.
وی با بیان این که 150 مقاله از محققان این دانشگاه در پایگاه علمی بین المللی منتشر شده است، خاطر نشان کرد : این واحد دانشگاهی محل مناسبی برای ساخت پارک علم و فن آوری است.


معاون پژوهشی واحد گچساران نیز گفت: 300 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که 122 مقاله به شکل پوستر و 46 مقاله به شکل سخنرانی (شفاهی) ارائه شد.


دکتر سید جواد حسینی افزود: در بخش سخنرانی مقالات، الهام عامری، لیلا حججی و طوبی طیبی به مقام برتر دست پیدا کردند و در بخش مقالات به شکل پوستر آزاده خان محمدی، مریم بهاری زاده و فرشاد فضلی به عنوان پوسترهای برتر معرفی شدند.


وی تصریح کرد: در این همایش ملی مقالاتی با موضوعات شیمی آلی - شیمی معدنی- شیمی فیزیک- شیمی تجزیه- شیمی کاربردی- نانو شیمی- نانو تکنولوژی- شیمی محاسباتی- شیمی پلیمر- موضوعات مرتبط با شیمی- پدیده های انتقال- سنتیک و ترمودینامیک- فرآیندهای جداسازی- مدلسازی، شبیه سازی و کنترل- محیط زیست- بهینه سازی فرآیندها- موضوعات مرتبط با مهندسی شیمی به علاقه مندان عرضه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته