دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1396 - 15:07
خوشرودی در گفت و گو با آنا:

حضور گرایشات مختلف فکری در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ضروری است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فعالیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد می‌کنم در دوره جدید فضای بازی برای حضور همه گرایش‌های فکری در این مرکز فراهم شود تا همگان بتوانند نقطه نظرات خود را در اختیار رئیس‌جمهور و دولت قرار دهند.
کد خبر : 207909

علی نجفی خوشرودی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ضمن اشاره به فعالیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان اینکه استفاده از مراکز مشاوره‌‌ای در همه دنیا برای نهادهای مهم و موثر، مرسوم است گفت: خوشبختانه در سال های اخیر در جمهور اسلامی ایران شاهد گسترش و توسعه فعالیت های این گونه به عنوان بازوی مشورتی دستگاه های اجرایی، مقامات و مسئولین بلند پایه هستیم.


وی با بیان اینکه مرکز بررسی های استراتژیک یکی از مراکزی است که می تواند نقش موثری در ارائه گزارشات و تحلیل های راهبردی به شخص رئیس جمهور و دولت و مسئولان بلند پایه کشور ایفا کند، ادامه داد: معتقد هستم که بیش از این می‌‌توان از ظرفیت‌‌های این مرکز استفاده کرد و امیدوارم در دوره جدید، شاهد استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها باشیم.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: پیشنهاد می کنم در دوره جدید فضای بازی برای حضور همه گرایشات فکری در این مرکز فراهم شده تا همگان بتوانند نقطه نظرات خود را به این مرکز ارائه داده و چکیده آن در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته