دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1396 - 14:09
وکیل پرونده قتل آتنا اصلانی به آنا خبر داد

اعتراف قاتل آتنا به دو قتل دیگر/ خانواده آتنا نیازی به پرداخت فاضل دیه ندارند

وکیل پرونده آتنا اصلانی با بیان اینکه متهم به دو فقره قتل دیگر اعتراف کرده‌است، عنوان کرد: پس از بررسی تمام پرونده‌ها و مشخص‌شدن نتایج حاصل از آن و همچنین تائید حکمی که اکنون صادر شده، امکان اعدام متهم وجود دارد.
کد خبر : 207874

رسول شجاعی، وکیل پرونده آتنا اصلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره با توجه به صدور حکم متهم، گفت: متهم بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس و بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.


وی با بیان اینکه با توجه به رای دادگاه، خانواده آتنا نیازی به پرداخت فاضل دیه ندارند، افزود: بر اساس قانون وکیل متهم ظرف 20 روز اجازه اعتراض به حکم را دارد که پس از آن پرونده برای بررسی به دیوان عالی کشور ارجاع می‌شود؛ در صورت تائید حکم در دیوان عالی کشور، تاریخ اجرای حکم مشخص خواهد شد.


شجاعی با بیان اینکه اجرای حکم در حال حاضر با پیچیدگی‌های خاصی روبرو است، یادآور شد: هم‌چنین متهم به دو فقره قتل دیگر اعتراف کرده است که بر اساس قانون باید بررسی‌های لازم برای پرونده‌ها نیز انجام و پس از مشخص شدن نتیجه در نهایت حکم اجرا شود.


وکیل پرونده آتنا اصلانی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه آیا قبل از مشخص شدن نتایج بررسی‌های پرونده‌های قتلی که متهم به تازگی اعتراف کرده، امکان اجرای حکم پرونده آتنا وجود دارد، گفت: خیر زیرا بر اساس قانون باید نتایج تمام پرونده‌ها مشخص و در نهایت حکم اجرا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته