دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1396 - 12:50

جهانچی: رقابت در مسابقات کافا آسیا کار ساده‌ای نبود/باید مدام تمرین کنیم تا پیشرفت کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر۱۵ سال معتقد است که رقابت با تیم‌های حاضر در مسابقات کافا آسیا کار ساده‌ای نبود.
کد خبر : 207773

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت فدراسیون فوتبال، معصومه جهانچی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر15 سال درباره سطح این دوره از بازی‌ها گفت: «سطح بازی‌ها نسبت به سال گذشته بسیار بالا بود. تیم‌ها پیشرفت کرده و قابل مقایسه با تیم‌های سال گذشته نبودند.»


وی ادامه داد: «در سال‌های گذشته تاجیکستان و قرقیزستان را با اختلاف 5 تا 6 گل شکست می دادیم اما امسال شاهد حضور پرقدرتی از تیم ها بودیم. در واقع سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته تغییر چشمگیری داشت.»


سرمربی تیم ملی دختران افزود: «تمرینات پی درپی، بازی‌های دوستانه و مستمر بودن فعالیت بازیکنان در اردو باعث می شود تا شرایط و سطح کیفی بازیکنان و تیم بالا رود. در این دوره از مسابقات، رقابت ساده‌ای را پیش روی خود نداشته و با تلاش توانستیم عنوان نایب قهرمانی مسابقات کافا آسیا را به خود اختصاص دهیم. بدون شک تیم های حاضر در این دوره از بازی‌ها، تمرینات بیشتری را برگزار کرده و نتیجه آن را گرفتند.»


چایچی اظهار داشت: «ما باید تمرینات مداوم خود را ادامه دهیم تا تیم پیشرفت کند و در سطوح بالاتر موفق شویم. ملی پوشان تجربه بسیار خوبی را در این دوره از مسابقات کسب کردند و امیدوارم با برگزاری اردوها و مسابقات دوستانه، بازیکنان خوب و با تجربه ای را در اختیار رده های پایه تیم های ملی قرار دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته