ارتقای واحد اسلامآباد غرب هدف مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و نماینده مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد اسلام آباد غرب در این بازدید گزارشی از نقاط قوت و ضعف این واحد ارائه داد و تأکید کرد: «با توجه به پتانسیل بالای هیات علمی، فضای آموزشی مناسب و دیگر امکانات موجود واحد، انتظار میرود با کمک و مساعدت نماینده شهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زمینه لازم برای ارتقای واحد در همه حوزهها به ویژه در ارتباط با توسعه رشتههای کارشناسی ارشد فراهم شود.»
دکتر عبدالعلی احمدی با قدردانی از جلسه پیشین نماینده با مدیران شهر که نتیجه آن رفع عمده مشکلات زیرساختی واحد دانشگاهی نظیر آب و برق بود و با قدردانی از مساعدتهای رئیس دانشگاه آزاد استان بویژه در ارتباط با تکمیل پروژه ساختمانی 1098 واحد دانشگاهی و تصویب و مستقر شدن مرکز رشد واحدهای فناور در آن، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت در ارتباط با توسعه رشتههای کارشناسی ارشد نیز زمینه استفاده بهینه از پتانسیلهای واحد دانشگاهی در راستای ارتقای متناسب و رفع مشکلات آن فراهم شود.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه آزاد اسلامی استان در مقایسه با سایر دانشگاههای استان و کشور و کسب مقامهای متعدد در حوزههای مختلف آموزشی فرهنگی، علمی پژوهشی، عمرانی و مالی ابراز امیدواری کرد که واحد اسلام آباد غرب با تلاش مضاعف، کیفیسازی و حرکت برنامه محور، توان رقابت خود را حتی با واحد مرکز استان تثبیت کند.
دکتر نوذر قنبری افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی استان پیرو تأکیدات رئیس هیات مؤسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی هرگونه مساعدت در این ارتباط را دارد.»
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس شورای اسلامی نیز بر پیگیری در راستای توسعه رشتههای کارشناسی ارشد از طریق وزارت علوم در راستای ایجاد زمینه استفاده بهینه از پتانسیلهای واحد دانشگاهی تأکید کرد.
در این بازدید از جمله دیگر رشتههایی که پیشنهاد شد واحد اسلام آباد غرب در آن ورود پیدا کند تربیت دانشجو در رشتههای زیر مجموعه پیراپزشکی نظیر پرستاری و رادیولوژی بود که با توجه به نیاز شهر و تلاشهای پیشین رئیس واحد اسلام آباد غرب در این راستا با استقبال مواجه شد.
سپس بحث و بررسی درباره مسائل مطرح شده و راهکارهای تحقق آن با تأکید بر نیاز به فعالیت مضاعف حوزههای مختلف واحد دانشگاهی ادامه پیدا کرد.
انتهای پیام/