دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1396 - 08:56
تجری در گفت‌وگو با آنا:

استقرار عدالت مطالبه رهبر معظم انقلاب از همه دولت‌ها بوده‌است

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار عدالت در جامعه یکی از انتظارات عمومی از رئیس‌جمهور است و مقام معظم رهبری همواره در دیدارهای خود با روسای دولت‌های مختلف بر این اصل تاکید داشته و استقرار عدالت را از مسئولان مطالبه کرده‌اند.
کد خبر : 207754

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره راهکار دولت برای استقرار عدالت در جامعه اظهار کرد: دولت در دو حوزه "چینش نیروها با توجه به ظرفیت‌های انسانی جامعه" و "تقسیم امکانات، بودجه‌ریزی و توجه به مناطق مختلف کشور بر اساس پتانسیل و ظرفیت‌های موجود" می‌تواند در تحقق عدالت موثر باشد و قدم‌های عادلانه بردارد.


نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره چالش‌های موجود در مسیر عدالت گفت: در این مسیر زیاده‌خواهی‌های سیاسی، جریانی، گروهی و حزبی به عنوان آفت‌های تحقق‌ عدالت وجود دارد و گرایش‌های منطقه‌ای و استانی هم از فشارهایی است که به رئیس‌جمهور وارد می‌شود.


وی افزود: توجه به آمایش سرزمینی یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و اگر بتوانیم آمایش سرزمینی را به نحوه صحیح اجرایی و عملیاتی کنیم، می‌تواند منشاء عدالت باشد و توزیع امکانات در کشور به‌صورت متوازن صورت بگیرد.


نماینده مردم قصرشیرین در مجلس درباره انتصاب برخی از فرزندان مسئولان در مسئولیت‌های رده بالا تصریح کرد: اگر فرزندان مسئولان قابلیت‌های لازم را داشته باشند ایرادی به آن وارد نیست اما اگر این انتصاب‌ها به‌صورت استفاده از رانت و بدون توجه تخصص و دانش آنها باشد، عدالت و اعتماد جامعه خدشه‌دار خواهد شد.


تجری گفت: امیدواریم در انتصاب‌ها شاهد به‌کار گیری افراد متخصص و کارآمد باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته