دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 14:38

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با شیوه‌های مقاله‌نویسی به زبان فارسی آشنا شدند

به همت باشگاه پژوهشگران جوان سمنان، کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.
کد خبر : 20772

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد سمنان با اعلام این خبر افزود: در این کارگاه یک‌روزه 60 نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان شرکت داشتند که با مراحل مختلف نگارش صحیح یک مقاله علمی آشنا شدند.


محمد بیطرف افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه مباحثی از قبیل آشنایی با پایگاه های علمی مقالات فارسی و انگلیسی، نحوه جستجوی مقالات علمی فارسی و انگلیسی، آشنایی با بخش‌های مختلف یک مقاله و ترتیب نگارش و آشنایی اولیه با روش ‌های مرجع نویسی را فرا گرفتند.


بیطرف مدرس کارگاه را دکتر علی جهان معرفی کرد و گفت: دکتر علی جهان از محققین جوان و عضو هیات علمی گروه صنایع دانشگاه آزاد اسلامی سمنان است که دارای سوابق پژوهشی درخشانی می‌باشد وی در سومین جشنواره فرهیختگان توانست عنوان کتاب برتر انتشار یافته توسط ناشر بین‌المللی الزویر را از آن خود نماید.


وی برگزاری کارگاه های علمی و فرهنگی، بازدید‌های علمی و برگزاری مسابقات علمی فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان سمنان در سال جاری دانست و افزود: درصدد هستیم تا با شناسایی دانشجویان نخبه زمینه عضویت دانشجویان بیشتری را در باشگاه فراهم کنیم.


وی تاکید کرد کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی در 8 ساعت برگزار شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در کارگاه داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته