دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1396 - 16:53
امیر حاتمی خبر داد:

تقویت پدافند هوایی در دستور کار وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع دولت دوازدهم با توجه فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدهای رئیس‌جمهور تقویت پدافند هوایی را در دستور کار دارد.
کد خبر : 207616

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه بازدید از دستاوردهای جهاد خود کفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم در جمع خبرنگاران با گرامی داشت هفته دولت و پدافند هوایی گفت: آنچه که امروز دیده شد نشان دهنده شور و نشاط و علم دانش بود.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ما در دولت دوازدهم با توجه بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس‌جمهور تقویت پدافند هوایی را در دستور کار داریم. در هر سه سطح کوتاه متوسط و بلند نیازمند ارتفاع توانمندی ها دفاعی هستیم.


وی خاطرنشان کرد: اکنون با همه تهدیداتی که علیه ما وجود دارد و در سال‌های اخیر شدیدتر هم شده و اگر جملات زشتی مانند گزینه‌های روی میز علیه ایران به نتیجه نرسید یکی از علل اصلی آن قدرت بازدارندگی کشور است که در این باره پدافند هوایی جایگاهی ویژه دارد زیرا قدرت اصلی دشمن ما، هوایی است و پدافند هوایی باید بتواند این بازدارندگی را ایجاد کند که الحمدالله این اتفاق افتاده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته