دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1396 - 11:44
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درگفت‌وگو با آنا؛

منصوریان نتیجه نگیرد اخراجش می‌کنیم/ از وزیر ورزش خواستیم جانشین قریب را مشخص کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با منصوریان تعارف نداریم حرف‌هایمان را هم زده‌ایم اگر او از فرصتی که در اختیارش گذاشتیم استفاده نکند اخراج می‌شود.
کد خبر : 207428

حسن زمانی درباره اینکه با توجه به ادامه‌دارشدن غیبت‌های محمدحسین قریب درجلسات هیات مدیره باشگاه استقلال دیگر اعضا چه تلاشی برای حضور او در جلسات بعدی خواهند کرد، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما تلاش زیادی کردیم تا قریب در نشست‌هایی که برگزار کردیم حضور پیدا کند اما او حاضر نشد در هیچ‌کدام از این نشست‌ها شرکت کند و ما را برآن داشت تا تصمیم دیگری بگیرم.»


او در مورد تصمیمی که اعضای هیات مدیره در این باره گرفته‌اند، اظهارداشت: «با توجه به غیبت‌های مکرر قریب تصمیم براین شد که از سلطانی‌فر وزیر ورزش بخواهیم که فرد جدیدی جایگزین وی شود و حالا باید منتظر بمانیم تا سلطانی‌فر تصمیم نهایی را در مورد نفر پنجم هیات مدیره باشگاه استقلال بگیرد.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که شاید وزیر بتواند قریب را مجاب به بازگشت به هیات‌مدیره استقلال کند، بیان داشت: «بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد. آنچه مشخص است قریب تمایلی به حضور در هیات مدیره فعلی ندارد و ما خود را برای همکاری با فرد جدیدی آماده کرده‌ایم.»


وی درباره جریمه باشگاه استقلال به خاطر سنگ‌پرانی هواداران به سمت منصوریان تصریح کرد: «هیچ کدام از جریمه‌هایی که اخیرا برعلیه باشگاه استقلال از سوی کمیته انضباطی صادر شده را قبول نداریم و بر همین مبنا جواد قراب به‌عنوان نماینده باشگاه استقلال ماموریت پیدا کرده تا نسبت به جرایم صادره اعتراضات لازم را انجام دهد.»


زمانی در مورد اینکه هیات مدیره مطالبات بازیکنان را داده ولی به کادرفنی پولی نداده تا عده‌ای این کار را گروکشی بدانند، اظهارکرد: «اصلا بحث گروکشی مطرح نبوده است. پولی از سوی اسپانسر به حساب باشگاه واریز شده بود که در جلسه اخیری که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اولویت را به بازیکنان بدهیم. در مرحله بعدی که پول به حساب باشگاه واریز شد درصدی از مطالبات کادرفنی هم پرداخت می‌شود.»


او در مورد واکنش‌ها مختلفی که به فرصت داده شده به منصوریان مطرح شده، عنوان کرد: «فکر می‌کنم با این کار انگیزه مضاعفی به کادرفنی و بازیکنان تیم دادیم تا بتوانند شایستگی‌های‌شان را نشان دهند. آنها باید از این فرصت استفاده کنند و استقلال را به نتایج خوبی برسانند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر منصوریان در این دو بازی نتواند نتیجه بگیرد برکناری او قطعی است یا نه، تاکید کرد: «این آخرین فرصتی بوده که به منصوریان و دستیاران او داده شده است. ما با منصوریان تعارف نداریم. حرف‌هایمان را هم زده‌ایم .تمامی اعضای هیات مدیره هم در مصاحبه‌هایی که داشتند به این موضوع اشاره کردند که عدم موفقیت استقلال در 2 دیدار پیش رو مساوی با اخراج کادرفنی تیم خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته