دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 12:50

جعفرزاده: سبقت از رهبری مردود است/ دولت یازدهم در فضایی قرارگرفته که به آن کم‌لطفی می‌شود

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه «برخی افراد و گروه‌ها به نوعی سخنان رهبری را مصادره به مطلوب می‌کنند»،‌ گفت: فرمایش‌های رهبری بالاتر از همه گروه‌ها، جریان‌ها و جناح‌های سیاسی است و ایشان به نفع یا ضرر کسی سخن نمی‌گویند.
کد خبر : 20742

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره انتساب برخی سخنان به مقام معظم رهبری و استناد به آن برای انتقاد به دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اظهار کرد: هیچ‌کس نباید سخنان رهبری را مصادره به مطلوب کند، چراکه همانطور که عقب افتادن از رهبری دچار اشکال است سبقت از ایشان نیز مردود است و نباید سخنان ایشان از سوی برخی افراد و گروه‌ها به نوعی مصادره به مطلوب بشود.


وی با بیان اینکه «فرمایش‌های رهبری بالاتر از همه گروه‌ها، جریان‌ها و جناح‌های سیاسی است و ایشان به نفع یا ضرر کسی سخن نمی‌گویند»، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب منافع اسلام و نظام را در نظر می‌گیرند؛ ایشان برای چندمین بار در دیدار با نمایندگان نیز از تیم مذاکره‌کننده کشورمان حمایت کردند و فرمودند مذاکره‌کنندگان فرزندان انقلاب هستند.


این نماینده مجلس درباره برخی همایش‌ها که در انتقاد به دیپلماسی دولت و مذاکرات هسته‌ای از سوی منتقدان دولت برگزار می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه دولت در یک فضایی قرار گرفته است که نسبت به آن کم‌لطفی می‌شود، حتی مقام معظم رهبری نیز در فرمایش‌هایشان فرمودند که نباید با سوء‌ظن نسبت به دولت برخورد کرد؛ البته نباید ساده‌لوح بود ولی باید حسن ظن داشت.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: متأسفانه از زمانی که دولت یازدهم بر سر کار آمد، دیدیم که حملات شدیداللحنی به آن شد و این کارها، به نفع نظام و انقلاب نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته