دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1396 - 10:01
علی جباری درگفت‌وگو با آنا؛

هیات مدیره شوک خوبی به منصوریان داد/ برای حضور در کمیته فنی صحبتی با من نشده است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره با 2 بازی که به منصوریان فرصت داده شوک خوبی به او وارد کرده است.
کد خبر : 207381

علی جباری درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال 2 بازی به منصوریان فرصت داده و این کار باعث بدتر نتیجه گرفتن استقلال خواهد شد یا نه، گفت: «با توجه به هزینه‌هایی که برای تیم در ابتدای فصل شد و بازیکنان زیادی که به تیم آمدند توقع هواداران از تیم بالاتر رفته است اما نتایجی به دست آمده که کسی انتظارش را نداشت و طبیعتا باید تصمیم مناسبی برای تیم گرفته می‌شد.»


او ادامه داد: «به نظرم هیات مدیره تصمیم درستی گرفته که تنها 2 بازی به منصوریان فرصت داده است. با این کار شوک خوبی به کادرفنی وارد شده و آنها همه تلاش خود را خواهند کرد تا در این 2 دیدار بهترین نتیجه را بگیرند و با این نتایج خوب استقلال به شرایط خوبی برمی‌گردد و در ادامه فصل با وضعیت روحی بهتری به راه خود ادامه می‌دهد.»


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر تیم منصوریان نتوانست در این 2 مسابقه موفق باشد، مربی جدید می‌تواند در استقلال موفق باشد یا نه، بیان داشت: «شکی نیست که اگر منصوریان نتواند خواسته هیات مدیره را در این دو بازی برآورده کند اتفاق جدیدی در استقلال می‌افتد ولی این اتفاق جدید را هیات مدیره مشخص می‌کند و نمی‌توان از حالا درباره سرمربی جدید حرفی زد. عوامل مختلفی در نتیجه‌گیری دو تیم تاثیر دارد.»


وی در مورد اینکه به نظرش استقلال در چه پستی دچار ضعف است، تصریح کرد:‌ «به نظرم استقلال در تمامی پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و نقصی از لحاظ مهره ندارد. این بازیکنان هستند که باید بتوانند شایستاگی‌های‌شان را درون زمین ثابت کنند و البته سرمربی باید از بازیکنان خود بازی بگیرد. من کمبود بازیکن در استقلال نمی‌بینم و معتقدم تیم باید با این نفراتی که دارد نتایج خوبی بگیرد.»


جباری در مورد اینکه ایراد تیم منصوریان در کجا بوده که تیمش هنوز موفق نشده است، عنوان کرد: «منصوریان فصل گذشته استقلال را نایب‌قهرمان لیگ کرد و تلاش خود را برای نتیجه‌گیری در این فصل انجام داده است. به نظرم استقلال در استفاده از موقعیت‌ها موفق نبوده و برای همین هم گل‌هایی که خورده به چشم آمده است. منصوریان بازیکنان خوبی دارد و باید استراتژی‌های مشخصی برای رسیدن به گل پیدا کند تا با استفاده از فرصت‌ها تیم به نتایج خوبی برسد.»


پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه او گزینه کمیته فنی باشگاه استقلال شده، عنوان کرد: «بیش از یک سال و نیم پیش این موضوع مطرح شد که تیم دارای کمیته فنی شود اما هنوز دراین‌باره تصمیم‌گیری نشده است. هیات مدیره در این زمینه با من صحبتی نکرده است. باید ببینم چه خواسته‌ای از من دارند و قرار است چه نقشی در این کمیته داشته باشم تا در مورد حضورم در کمیته فنی نظرم را بگویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته