دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1396 - 09:55

قدردانی نایب رییس شورای شهر تهران از تسریع امضای حکم نجفی

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از وزیر کشور و وزیر اطلاعات و همه مسئولان مرتبط که در تسریع حکم شهردار تهران نقش داشتند، قدردانی کرد.
کد خبر : 207376

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سید ابراهیم امینی در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، اظهار کرد: در آغاز سال دوره پنجم شورای اسلامی شهر هستیم که با عنایت الهی، انسجام اعضا و همکاری مسئولان در سومین روز کاری حکم شهردار تهران که به اتفاق آرای اعضا اتخاذ شده بود، امضا شد.


وی افزود: از وزیر کشور، وزیر اطلاعات و همه مسئولانی که در تسریع حکم شهردار نقش داشتند قدردانی می‌کنیم چرا که در مقایسه با شهرداران سابق که حدود چند ماهی صدور حکم آنها به طول انجامید، بحمدالله در این دوره در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار انجام شد.


نایب رییس شورای شهر تهران ادامه داد: دوران سرپرستی جناب آقای سلیمی بسیار کوتاه بود که تصور می‌کنم یکی از کوتاه‌ترین دوران مدیریت در دنیا باشد که شاید باید به عنوان یک رکورد در گینتس به ثبت برساند.


امینی ادامه کرد: شهردار تهران در سریع‌ترین زمان ممکن همکاران خود را انتخاب کند و با تلاش شبانه‌روزی بتواند مسئولیت خود را به پیش ببرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته