دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 12:46

برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان ٩۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر‎

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از برگزاری نیمسال تابستان ٩۴ این واحد دانشگاهی برای همه مقاطع تحصیلی خبر داد.
کد خبر : 20735

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پیمان ولی پور گفت: مدت زمان برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان، 8 هفته و تعداد واحدهای درسی قابل ارائه برای دوره های کاردانی و کارشناسی تا سقف 10 واحد، برای دوره کارشناسی ارشد تا سقف 6 واحد درسی است .


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خاطر نشان کرد: دانشجویان دارای معدل بالاتر از ١٧ در نیمسال قبل و دانشجویانی که در نیمسال تابستان ٩۴ فارغ التحصیل می شوند، مجاز به اخذ ١٢ واحد درسی و همچنین دانشجویان مقطع ارشد نیز مجاز به اخذ ۶ واحد درسی از گروه عمومی و تخصصی هستند.


وی با توجه به آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان در سال جاری افزود: دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و همینطور دانشکده تحصیلات تکمیلی با ارائه همه دروس تخصصی و عمومی تئوری و عملی آماده پذیرش دانشجویان میهمان از دیگر واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.


وی با توجه به زمان انتخاب واحد ترم تابستان خاطرنشان کرد: انتخاب واحد نیمسال تابستان ٩۴ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر درروزهای 16 خرداد ماه برگزار و بازه برگزاری کلاسهای درسی از هفته اول تیر لغایت آخر مرداد خواهد بود. همچنین امتحانات این نیمسال از تاریخ یکم تا ششم شهریور برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب